umorno_oko

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

26.06.2010., subota

Dabogda ima, pa ne ima ...

Nažalost, osobno san se uvjerija u težinu ove kletve ... ali više onako figurativno, na plejbek.
Dunkve, kako san u prošlome postu napisa da smo Zlato mamino i ja obašli par autosaloni okolo našega maloga mista, pa smo odabrali i konačnoga pobjednika, nakon užega izbora od pet auti, partija je strai Punto, za učešće, a novi Suzuki Swift (brz, strelovit, ako google translate ne laže) ... pa se iskreno i duboko nadan da će i njegov dolazak bit u skladu sa imenon.
Eto, da objasnin zašto naslov ... nakon dvadeset godin vozačkoga staža moran žicat prometalo okolo, malo ćaćinog Punta malo Corsu od šure (brat od žene, za sjevernjake) ... ili najčešće stoj doma, ova tri dana.
Jučer smo čak Vinka i ja proslavili Dan državnosti sa izleton do najbližega dičjega igrališta sa napuvanin toboganima i trampulinima, a to je u ovomen slučaju bilo na podan Gospe od Otoka u Solin. Je da san jedva sta u Corsu (Corsa B, za neupućene) ali nismo išli daleko, pa smo lako podnili put. Još jedna ilustracija naslova: nima klime, ni u ćaćino ni u šurino auto, pa smo malo upalili promaju da nas razladi. Zasad ne osjećamo posljedice cerek
Nisan uvatija Vinku kako skače po trampulinu, ali kakvi bi to bija izlet u Solin a ne zabilužit mali pernati zoo po jezeru i potočičima ...

 photo tica 3_zps8p13967l.jpg  photo tica 1_zpssge7rt6d.jpg  photo tica 2_zpsgekmpjx1.jpg

Ova tri dana smo, najčešće, bili u kući jer je vrime nikakovo, tu i tamo bi malo izašli vanka itat frizbi ... ali neka ...
Žaj mi je ča san i ove godine propustija događaj na našemu "Otoku ljubavi" , Barbarincu ... Nadan se da će mi Buiš i ekipa napisat ispričnicu ovi put, a da in nije bilo lipo, je, ka i svaki put ... ča nan je svojin foto-video izvješćen pripovidija @iskreni ...
A da nisan gubija vrime u kući, pokazaću van, uskoro, ča smo Vinka i ja napravili ... uz malo truda, malo grintanja ... ali konačan rezultat nan je svima donija osmjeh na lice.
Ka ča vi, koji redovito povirite ovod, vjerovatno i znate, ovo je, ipak, VATROGASNI BLOG, ma koliko mi šutjeli o tome. Nekidan me je Vinka pitala: Tata, je li ti ideš gasit požare? Naravno da iden, Vinka, ne baš onako često ka prije. Ali kad ja gren, onda o tomer novine pišu petnajst dan. Ne o mome gašenju, nego ja gren ka "trećepozivac" olitiga kad je sve partilo u Honduras, kako bi lipo opiva naš Đole. I naravno da san ovu literarnu formu o Hondurasu primuča Vinki, neka ona lipo izriba njezinu prijateljicu koja joj je rekla da njezin tata više ne gasi požare. Eto!
Kako je tata, po osobnome priznaju po vatrogasnin pitanjima plesnut (navudren, za sjevernjake) tako se to zna izrazit na skroz čudne načine. Jednom je davno moj prijatelj i bloger Bego izjavija kako je lipo imat malu dicu jer moreš legalno kupovat igračke. Tako san i ja u maniri vrsnoga hrčka revnosno skuplja male tematske vatrogasne kompletiće, tri vrste vatrogasnih auta, gomilu kocaka opće namjene i jedan put je to sve moralo izać na sridu.
Napravija san, uz svesrdnu Vinkinu pomoć, veliki vatrogasni dom, sa četiri garaže i velikin dvorišten, a onda stupa na scenu Vinkina koreografija.
Ovo ka recimo da je bila pokazna vježba kako se gasi veliki požar.
Koji je bija prikazan ka bokun reklamnoga frizbija, koji se dobije u kompletu uz dva saketa navijačkoga čipsa, prigodno za gledat "Afroviziju" i gatat koju će vešticu obuć Mila Horvat ili koju će beštiju oko vrata obisit Ida Prester.
Dakle, veliki požar se okružilo u začetku ...

 photo veliki pozar 1_zpsdkkhx2k3.jpg

... napalo se iz svi kaluni (topova, za sjevernjake) iz svega ča je moglo bacat vodu ... ne smimo dozvolit da se proširi na okolne kuće ...

 photo veliki pozar 3_zpsmkasjgv2.jpg

... evo i malo krupnoga plana hrabri borac kontra vatrene nemani .... dobro opremljeni gasitelji ...

 photo veliki pozar 2_zps0o2elwbu.jpg

... pa ako se je ko i pripozna, neka nan se slobodno javi.
Nećemo nikome kazat!
I nakon uspješno obavljenoga posla, tribalo je pospremit i prigledat opremu, podmazat ležajeve, zaminit ako je ča puklo ... najprin smo se postivali u garaže ...

 photo garaza1_zps6y40ydxj.jpg

... pa onda i po dvorištu, koje je nakraju ispalo tisno za cilu tehniku koja nan je na raspolaganju, Falidu nan jedino još zračne snage, ali to je predviđeno u proračunu za iduću godinu. Možda i za ovu, ako bude rebalans u deveti misec, glede HTV-a i moga učešća na "1 kontra 100".

 photo garaza2_zpsk5ezewww.jpg

 photo garaza3_zpsv4mtef9q.jpg

Sve je proteklo u najboljemu redu, osin onoga tvrdoglavoga u košu, koji je reka da će radije treću smjenu ostat gori, nego sa kolegon dežurnin u istoj sobi, koji je sigurno u jednome od prijašnji životi bija motorka. Ili bar cirkular. Svaka sličnost sa stvarnin osoban je sasvin slučajna thumbup
I tako, nakon iscrpnoga prikaza pokazne vatrogasne vježbe u režiji moje Vinke, nakon ča smo to sve uredno dokumentirali i prikazali vama, nakon ča smo odgledali i produžetke utakmice SAD : Gana, ne mogu više, pridajen se, gren u krpe. Laka van i ugodna noć, sa ča manje dežurni leteći krvopija.
Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 19:40 - Komentari (9) - Isprintaj - #

16.06.2010., srijeda

Uostalom, sutra je novi dan ...

Da, nema boljega nego završit ovi blesavi dan sa jednim od mojih omiljenih citata, „onelinera“ iz filmova. Za one koji su slučajno ove godine živili na nekome pustome otoku, ovo je jedna od najpoznatijih rečenica iz staroga filma „Gone with the wind“ olitiga po naši „Prohujalo sa vihorom“ ...
Posli današnje gužve na poslu, di mi je bilo najdraže radit polovicu dana u par prostorija bez klime, pa do još jednog razočaranja u ljude koje san nekad smatra i prijateljima.
Nema veze, ča nas ne ubije, to nas ojača ... neman pojma okle ovi citat, ali i on mi je drag.
Dunkve, došlo je vrime da se odlučin ...
Glede i unatoč, a i u svezi velikoga kompromisa mojih platežnih sposobnost, želja mene i Zakonite, i bliske budućnosti sa izgledima u izgradnju obiteljskog gnjezdašca, letvica je postavljena na cca 75.000,00 kn, ili ako van je lakše na deset iljad euri, hvala na pitanju, na kredit od sedan godin, i također hvala na pitanju, moj dragi Punto ka učešće.
Evo, ovi su ušli u uži izbor:

 photo corsa_zpslr3ibwcm.jpg  photo fiesta_zps8podsyvn.jpg  photo punto_zpswdxzdf9w.jpg  photo sandero_zps4czvgkxc.jpg  photo swift_zpsz4sjbkbp.jpg

To bi bili: Opel Corsa, Ford Fiesta, Grande Punto, Dacia Sandero, Suzuki Swift.
Osin gori nabrojeni uvjeti koji su ušli u kompromis, još par sitnica vridi spomenit, od opreme mi nije bitno ništa vengo klima, a glede komoda da mogu ja vozit i Zlato mamino ka suvozač i da se ne bodemo laktima u bubrige. Možda tu i tamo koji ustupak (crvena boja?) ali naravno, odluka je zajednička. Mislin na Zakonitu i mene, dok Vinka po ovome pitanju ipak još neće bit konzultirana.
Eto, sutra ću se, mislin, konačno odlučit, pa želin sam sebi da me Oni Gori prosvitli, da donesen koliko-toliko pametnu odluku. A i malo sriće ne bi bilo zgorega. To ionako još nikoga nije ubilo.
Idemo dalje, kako je reka oni pri vengo je zapuvalo „Malo nevere“ ... Pa da to ča pri realiziramo i opet, ako bude sriće, na snimanje „1 protiv 100“ u Purger Vakuf, u deveti misec.
Zdravi mi i veseli bili! mah mah mah

Update:

And the winner is:

 photo swift_zpsz4sjbkbp.jpg
Suzuki Swift.

A glede boje ... ipak san konzultira Vinku. Koja se izjasnila da jon je roza najdraža boja. Međutim, makar riskira da me proglase homofobom, svečano san izjavija da ja roza auto neću vozit, pa san jon ponudija da izabere Hajdukovu oli Splitovu, bilu oli crvenu boju. I izabrala ja bilu boju. Sad mi je lakše. Bar glede boje. A glede kredita i otplate ... nima druge nego šta ćešće svratit u Gospe od Zdravlja. A najesen na snimanje "1 protiv 100" ... pa kako odredi Oni Gori rolleyes
Sritan van zadnji dan škole ... i još botu, zdravi i veseli bili! mahwave
- 21:41 - Komentari (15) - Isprintaj - #

06.06.2010., nedjelja

A oćemo li ovo doživit?

Čitan u današnjin novinan nimalo optimistične članke o mojoj, makar i posrednoj, financijskoj budućnosti. Uza sve ograde koje iman prema autoru članka, našemu vrsnome majstoru od pizze, ups, od pera, ne mogu ostat ravnodušan.
Ali, ne dan se ... nije me poljuljalo ni to ča san jučer, kad smo Vinka i ja išli u Gata na krštenje male Lorelai, dva puta mora stat i čekat da se moj gospodin talijančić Punto malo oladi, pa san ga na kraju priveja u najbliži servis, Fiatov naravno, na znakovitome mistu, na Lovrincu.
Sranja se događaju svakodnevno ...

 photo shit_zpszsjcy4rb.jpg

... stalno tribaš pazit da na koje ne „nagaziš“.
Da ne zaboravin napomenit, iako nima direktne veze sa mojon financijskon situacijon, voljon gazde Portala, nisan više administrator na Sućuračkome portalu ... Ispočetka mi je ka i bilo malo krivo, ali kako vrime odmiče dalje, vidin da mi je @gregor u biti učinija uslugu. Posal, kakvi–takvi, koji san radija iz duše i od srca, bez kune naknade, i trošija nesrazmjerno puno vrimena na Portalu, više me ne „pritišće“ ... doduše, osta san ka obični član, ali više niman ni šušta ni gušta komentirat, dođen, povirin, ako kome jeman ča reč, pošaljen privatnu poruku, i to je to. Skoro san se izličija. Za razliku od moga kuma @pechine, koji mi još petaje roge da ča san ga dovuka onamo, a on kad se ča uvati, ne zna fermat, ka terijer dokle ne sastavi zubiće....
I nakon ovega mazohističko-samosažaljevajućeg uvoda, pitate se jesan li konačno partija, jesan li konačno diga ruke u ariju, oli je ča treće po sridi ...
Ča me to još tako drži?
E, pa, kako mi je suđeno „vezivat“ datume, barenko u mojoj familiji, tako mi je i ovi utorak, 1. lipnja, bija „dvostruki“ ... dan prije je bila godišnjica da mi je umra stric Mirko, Vinka i ja smo u „Potočnice“ uzeli bokun aranžmančića, koji je gazda Pere znalački uobličija, i odnili na groblje. Kojega smo položili na urednu i čistu grobnicu, koju je jučera sredija i lipo očistija Vinkin Striko.

 photo groblje_zpszwbijnau.jpg

Nakon ča smo se Vinka i ja pomolili za pokoj duši svi naši dragi koji ovod počivadu, krenili smo dalje.
A na mojoj zemlji, koju mi je stric Mirko još za života pripisa, i koju san ka dotu (miraz, za sjevernjake) donija u bračnu zajednicu, ti isti dan bili su đometri (geometri, za sjevernjake) ...

 photo zemlja_zpsgulvywzq.jpg

... da meknu zemlju u škvaru, na kartu, i da mogu projektantu dat da mi nacrta „štalicu“ koju ćemo prethodno moja Zakonita i ja ugrubo nacrtat na papiru. I koja bi se, ako Bog da zdravlja i bude sve kako On zapovida, tribala počet uskoro i dizat.
Kako, zašto, sa čin ... pitaće me dežurne kurijože?
A oli moran sve ODMA reč. Samo da rečen, nisan nikome ukreja, nije ništa nezakonito, a detalje bi, još niko vrime, zadrža za sebe, i za Zakonitu, naravno. To se ka ono podrazumijeva. smijeh
Kako sad dalje? Uredno se prijavljijen na „1 kontra 100“ ... jedini kviz na HTV-u na koji još jeman pravo pristupa. „Karika“ i „Milijunaš“ su partili,

 photo tarik_zpssigordgu.jpg  photo milijunas_zpswjdcuiua.jpg  photo karika_1_zpskrxcarty.jpg  photo karika_zps8f1drmny.jpg

... a tamo san ionako potrošija svoj bonus. „Loto“ igran redovito ... uplatin suboton „šesticu“ i „sedmicu“, najmanji sistem, i ritualno još jednu ekspresicu. Pedeset i četri kune. Da bude još i za trišnje, Vinkino najdraže voće ...

 photo trisnja_zpstfsvfcyj.jpg

... a ni tati ove lipe, crvene, kasne trišnje nisu mrske. njami
Znan iznos napamet, ne triba mi šinjorina na šalteru njanci govorit.
Sve stoji, iza svega ča san gori napisa odgovaran materijalno i krivično, ali nisan vaan reka ča je ono najglavnije ča me drži, zašto mi je stalo probudit se svako jutro ...
Moje dvi šefice, radi nji dvi ne urlan i ne beštiman kad otvorin oči, vengo se svako jutro probudin sa smješkon na licu ... cerek

 photo nji_dvi_zpsymnekmio.jpg

... i samo zafalin sudbini, srići i, zašto ne, Onome Gori, ča jeman nji dvi ka razloge da živin i gren naprid!
Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 11:42 - Komentari (16) - Isprintaj - #

03.06.2010., četvrtak

Preživili smo!

Možda naslov i zvuči malo euforično ... ali nakon trostruke probe i preživljenih pokusa, mogu napokon objavit da san sa uspjehon odradija „Roštilj premijeru“. Po prvi put u skoro po stoljeća života.
Ne, nije to izgledalo ovako:

 photo racunalo_rostilj_zpsbt2y7zuo.jpg

... kako su mi mnogi poznanici i prijatelji predmnijevali, glede i unatoč, a u svezi i s obzirom na moju struku. Ipak san se zadrža u okvirima normalnog roštiljanja, bez perverzija sa prenosima i vrstama goriva.
Još davno, kad san uzeja pretplatu na novine („Slobodna Dalmacija“, za sjevernjake) među izabranin darovima uz pretplatu izabra san ovi električni roštilj ...

 photo Philips_HD4417_zpscrm6wvur.jpg

.,.. na opće čuđenje Zakonite, ka i ostalih ukućana. Tribalo mi je još par miseci za skupit hrabrosti, i prije dvi nedilje san, kad smo kupovali spizu (hranu, za sjevernjake) usput uvalija u kolica i par oni već začinjeni komadi kokoše nataknuti na drvenu štapicu. Eto, gren provat, a ako i ne ispadne kako triba, preživiću štetu. Triba li napominjat da je ispalo za prste lizat.
Iduću nedilju san vazeja par komadi carskoga mesa, pa smo šura (brat od Zakonite, za sjevernjake) i ja to u slast pojili. Ali sve je to bila šala mala, jer je ženski dil kućanstva, uvjeren u moje sposobnosti pečenja, radije sebi spremija drugu vrstu spize.
Ovi put su se odvažili, i ispeka san čevape za sve, i nije ništa ostalo na pijatu. njaminjami
Malo san sačeka sa pisanjen, nikoga ne boli drob, ajde, u redu je, preživili smo. thumbup

 photo man_cooking_grill_zpsnrjemvrt.jpg

Sad i službeno mogu reč, da san se, od četrdeset i sedan godin, klasificira ka pripravnik za roštilj-meštra, najniže klase. Ali ča je najbitnije od svega, jeman volje za učit. I nakon ča je provala moga roštilja djelo, ni Zakonita me više ne zajebaje cerek
Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 14:49 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.