umorno_oko

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

11.05.2010., utorak

Bicycle race ...

Ne, nije pokojni Fredi, zvani dvocjevka, uskrsnija, na žalost mnogih obožavatelji oba spola cerek



Nego smo ovi dan jemali premijerni nastup ... dosad je Vinka vozala biciklu na četri kola, više manje sporadično ... ali kako je već vidila da se njezina ekipa voza okolo brez pomoćnika sa strane ... bilo je opet «ja to oću, ja to mogu» ...

 photo vozacice_zpsm5tmwmgl.jpg

... a triba pošteno priznat da je i mama malo pomogla, ali više onako psihološki ... pa vidite rezultat ...



Ne baulja puno, samo me je straj, da je ovu biciklu prirasla, a još je malana za pravu, veliku ... moraćemo se snać za neku mezzo varijantu ...
A u međuvrimenu, odrađujemo ostale više-manje slatke obaveze. Kako je već peti misec debelo počeja, to je znak da je kraj školske godine pa je tata bija slikat dječicu u vrtić, kod tete Nade ...

 photo teta nada mendula_zpsuh5daeqj.jpg

... za napravit prave male diplomice da mali predškolci moredu brez straja zakoračit iz svita igre i beskrajne i bezbrižne zabave u vrtiću u svit pun obaveza i neizvjesne budućnosti ... U ŠKOLU.
Naravno, bila je i Šefica sa menon, morala je i ona provat kakva je to lutka sa kojon su se djevojčice slikavale.

 photo vinka u mendule_zpsdokbw4wq.jpg

Dobila je prolaznu ocjenu ... lutka, naravno. cerek
Proliće je i vrime kad se naš krepki stogodišnjak budi, pokušava uvatit neuhvatljivi zaostatak za pizdekima i tu i tamo proslavi utješnu nagradu u vidu «rabuzinovog sunca» ... čemu smo, naravno, nazočili, makar polufinalnom ogledu sa ljutim rivalima iz Purger Vakufa ...

 photo tata u dresu_zpsryetpryi.jpg

... Ali, ostavimo se mi Sizifova posla, pa makar to bija i n-ti pokušaj oporavka Hajduka, ipak u ovo doba, oko Svetoga Dujma, jemamo i puno slađih razloga za veselje ...

 photo trisnje_zpswihhsggx.jpg

... jesu ovo one prve, vodenaste, nikakve, precijenjene (30 kn za kg) ali Vinka ih obožava. I može pljunit špicu dalje nego ja cerek
Zdravi mi i veseli bili! mah mah mah
- 15:30 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.