umorno_oko

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

03.11.2009., utorak

Pozdrav iz Hrvatske!

Moran priznat da me je ova sličica oduševila, i kako ne znan autora, jer san ovu sliku dobija e-majlon, moje duboko poštovanje autorovu komentatorskom nervu i osjećaju za trenutak. Možda i nehotice ...

Image Hosted by ImageShack.us


Slika je bila potpisana jednostavno sa "Pozdrav iz Hrvatske" ... u svojoj ironiji imitirajući stereotip, neki bi rekli socrealistički, razglednice iz doba mraka kojoj je jedina funkcija da, polako vatajuć žutilo i skupljajuć prašinu, podsjeća njenog sretnog "vlasnika" na prohujalih desetak dana godišnjega odmora, te i te godine ... negdje ... na lijepom plavom Jadranu.
Autor je, možda i nehotice, sublimira cili povijesni trenutak, momenat ili kako ga već zovete, naše Hrvatske na ovoj jednoj slici ...
Nasukali smo se ... i mora doć neki ljuti veliki furešti remorker koji bi nas moga odsukat, jer ovi naši domaći, porinuti još davni dana, većinom ka potpora Savezničkoj invaziji u Normandiji 1944. godine .... eto, nisu to mogli obavit. I zato jer "Veli Jože", stara dizalica, deboto vršnjak ovi remorkeri, leži zaboravljena u nekome kantunu neke luke, zašto? Zato jer niko iz "Jože" ne more izbit kunu, osin jednokratno, prodajon u staro željezo.
Nasukali smo se, eto, rekli bi nepopravljivi optimisti, bar nećemo potonit!
Je, ali kako dalje?
Kako se riješit minusa na kreditnin kartican?
Kako pokrenit ruzinave strojeve u firmama?
Kako zaustavit rasprodaju jedinoga ča nan je priostalo?
A ča nan je to jedino priostalo ... e neću van reč, neka ostane čako i za mene B)
Valjda će i to doć na red, kad se mozak nasluša i duša napuni pedesetgodišnje svađe oko toga
- je li tvoj dida bija ustaša ili partizan?
- je li bilo bolje prije oli sad?
- ko je kome više ukreja?
- ko se više okoristija od pretvorbe?
- ko vozi bolje auto?
- u koga je uša vrag?
- ko je reinkarnacija Spasitelja na ovome svitu i to svima pokušava utirat u mozak?
- je li crvenija moja oli tvoja krv?
- jesi li ti veći kršćanin od mene, ako nisan bar tri ure dnevno prid oltaron?
- jesan li ja veći Hrvat od tebe ako bacin "Gorenje" frižider i uzmen Končar?
Jesmo li mi stvarno proklet narod, i je li zapravo miritamo da nas kunu vlastita dica, ča smo in od Hrvatske učinili?
Rečedu mi zli jezici, da nisan spomenija naše drage suside, Janeze ... eto van i nji, ali tek poslin onega svega ča san nabrojija. Ja toliko!
- 12:21 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.