umorno_oko

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

12.03.2009., četvrtak

Matunić po matunić, kreditić po kreditić ...

Eto, kako lipo gre sve po redu, doša je na red i kredit. Jerbo, kako radin tamo di radin, nisan baš bija u prilici puno ostavljat «ta tlane» ... a zli jezici bi jedva dočekali da mi rečedu da su mi na naplatu došli griji iz mladosti, ča nisan onda štedija za starost, bla, bla, bla, možda su i u pravu, ali ne dan in gušta. Ionako se to sad ne more ispravit, pa čemu nerviranje. cerek Mea culpa!
Situacija je za skočit kroz ponistru sa petoga kata, i to na glavu, da ne bi ča prepustija slučaju ...
Opet zli jezici, a ča nisan prije diga kredit?
Je, sad bi mi bilo puno lakše ... na kredit od dvadeset i pet godin, diga ga dvi godine pri oli posli ...
Neću sad nikoga reklamirat, ali izabra san kreditora. Svi manje/više daju iste uvjete ... ka da in je Baja Patak utemeljitelj ...

Image Hosted by ImageShack.us

... hipoteka na zemlju, ako slučajno ne buden moga otplaćivat kredit, i životno osiguranje, ako slučajno riknen. Ali ne ka lav ... niti ka Lav ... nego onako, cicikrep!
Oni meni kredit u kune, nedajbože Netko obori kunu priko noći za npr. 20%, ja i dalje plaćan ratu u kunan, ali dvadeset posto više, a jeman dvadeset posto manje euri na raspolaganju.
Ala računice. Kaže teta iz banke da neka odma prominen u eure. Naravno, oni će mi rado uzet svoju proviziju, od par posto ...

Image Hosted by ImageShack.us

Valjda je sad i najzaostalijemu, najtupljemu debilu, i najizblajhanijoj plavuši jasno zašto su nan stranci pokupovali NAJPRIJE SVE BANKE. Amen! I Aleluja!
Kako je oni reka, srića da kod nas ništa ne uspijeva, pa neće ni kriza. I naravno, blizu su izbori ... ne smi Jadron teć voda, nego MED & MLIKO ... barenko do petoga miseca.
Ma najradije se ne bi taka politike, ali moran, jer mi politika direktno određuje koliko ću tanko kakit u sljedeći bar desetak godin, ako ne i više, koliko će vrimena plaća od Zakonite ić na kredit ... Kako desetak, ako dižen kredu na 25?
A lipo, postoji jedna eventualna prilika za koju se nadan da će se riješit barenko za par godina, ako ne i prije, ali ne bi sad o detaljima. Jer bi o tome moga i priču napisat, ako ne i roman, ali pomalo, sve u svoje vrime cerek ... Recimo samo da bi tribali Zakonita i ja na određeni način doć do pinez, pa da malo uzmen bejzbol palicu i napravin PRIJEBOJ, riječ koja dolazi od hrvatskoga glagola PRIJEBATI, a označava prijevremeno podmirenje kreditnih potraživanja. Za što će naša draga Banka, naravno, opet vrlo rado ubrati svojih 4%. Blink! Ovo bi tribalo zvučat ka ono zvono kad otvoriš blagajnu ...

Image Hosted by ImageShack.us

... ala idilične priče. Skoro ka bajka. I nadan se da će bit ka bajka, i da će na kraju pisat ono
«... i živjeli su dugo i sretno ...»
Samo ča triba još puno stranica knjige okrenit dokle se dođe do zadnje stranice priče ... nadan se samo da me neće zabolit ruke od okrićanja ... a ko zna, valjda tako mora bit.
Davno je neko, mislin Goran Milić, izjavija da smo tili kapitalizam radi velikih plaća, a da smo dobili sve osim velikih plaća.
Ma kvragu to sve, priživićemo, samo da bude zdravlja ... samo da meni Vinkica i Zakonita budu dobro, omar će i meni bit lakše ...

Image Hosted by ImageShack.us

Zdravi mi i veseli bili, i ča manju ratu kredita jemali! mah greedy mah greedy mah greedy

P.S. Update

Eto, malo, ali čovika veseli, meni je ovo osvježilo dan, nadan se da će i vama ...

Image Hosted by ImageShack.us
- 11:32 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.