umorno_oko

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

24.10.2008., petak

Bombe, rašpe, livorveri ...

Mislija san i ne napisat ništa, ali opet mi vrag ne da mira ...
Jema bit da je u Purger Vakufu prikipilo burninmad
Naša metropola je po svemu tila u Europu, a pari mi se da su najpri u dotu dobili bombe, rašpe i livorvere ... nažalost.
A o pok. Ivi Pukaniću, laka mu zemlja, nima smisla govorit, osin po onoj "ko se mača laća ..." svi oni, tzv. viđeniji građani metropole svih Hrvata, jemadu masla na glavi, i to barenko dva prsta debelo namazano ... ko je išta uspija napravit u Lijepoj Našoj, steknit ime i imetak, uz vrlo ritke časne iznimke, nije to SKROZ NASKROZ čisto i po Božju napravija ... došli su računi na naplatu ... od "Zlatne mladeži" pa nauzgor ... vrati koko ča si pozobala. cool
Je li se osjećan sigurnin? Je, zašto ne, mislin da mogu mirno spavat ...

no nisan ukreja fabriku,
no nisan nikome ukreja zemlju,
no nisan prodava oružje,
no nisan nikoga ubija ovega rata, a i inače (a nije da nisan doša u napast),
no nisan šverca sa humanitarnon pomoći i tako steka prvobitni kapital kojega san na sirotinji više puti oplodija,
no nisan plaća ispite na fakultetu nego san se debelo oznojija za svakoga položit,
no nisan prepisa diplomski (ni magisterij),
no nisan lešinarija po Kninu nakon Oluje i doša doma nazad sa dva kamiona namještaja (u odličnon stanju),
no nisan prituka ženu pa se izvlačija na politički imunitet,
no nisan dobija povlašteni kredit po smišnoj kamati,
no nisan kupova invalidnost za poć u penziju od 35 godin

.... ne znan, možda san ča i zaboravija, nemojte mi zamirit, godine činu svoje thumbupnut
Jedino me malo, samo malo, pinkicu straj, ako neko pozvizdi pa gre gađat zgradu di radin, da ne falije ponistru burninmad headbang smokin
Kad vidiš ča se sve događa okolo, kako malo triba čoviku da bude sritan ... pogotovo uz novu vizuru sućuraške Rive. Ne virujen da će baš OVAKO izgledat ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kartolina by @zuzayok


... i jema bit da niko živ ne zna kako bi to na kraju tribalo ispast, ali početak se već nazire. Zahvaljujući, među ostalome, i ovakvin modnin detaljima ...

Image Hosted by ImageShack.us

... Riva je NAPOKON postala dvosmjerna ulica, a dica iz vrtića jemadu svaki dan besplatnu zabavu kad “Spiderman” ordinira isprid “Bele zgrade”
Adio, i zdravi mi bili ...

P.S. Nije sve baš tako crno ... a zašto bi i ovi post proša bez moje prinčipesse ... nikidan smo, kad smo bili u kino Broadway, u “Jokera”, zaboravili to ovjekovječit. Danas ispravljamo greškicu ...

Image Hosted by ImageShack.us

... moja mala šefica kraj Velikoga Šefa ...
A sad adio! mah mah mah
- 06:27 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.