umorno_oko

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

21.09.2008., nedjelja

Već viđeno burninmad burninmad burninmad

Je li van se ikad učinilo ono ... kako se reče ... deja vu, da prostite nisan baš na ti sa francuskin.
Pakleno je lito bilo, izgorilo je priko DVADESET kvadratni kilometri borove šume na Korčuli, i sam san bija desetak dan oko mista Blato ... ajme pakla, a ča ću van poć govorit.
Pucala je municija, još od onega rata, moga si razlikovat metak po porjeklu ... talijanski pukne ka malo jača petarda, a švapski pukne ka da je jučer izaša iz fabrike.
Ali nije to bilo već viđeno ... pala mi je napamet ova slika ...

Image Hosted by ImageShack.us
... a za ne falit, među ovi sedmero veličanstveni nalaze se i današnji bloger @navalni i @iskreni smokin

A zašto baš ova slika? Zato, jer je to auto, navalno od civilne zaštite, ča se u pozadini vidi kako je izgorilo, bilo sa nama na Korčuli, mi smo skupa sa auton prošli lišo, ali zato su oni u Makarskoj najebali, da oprostite ... išli su proč priko malo žerave, a cijevi od kočione tekućine su, ma vidi stručnjaka projektanta, bile napravljene od plastike ka i na civilnoj verziji podvozja, i dakako, kamion se ukopa ka naš domaći tovar, ni makac, i prišla vatra priko njega. Rezultat vidite headbang
Gledan jučer vijesti, pa kad je čovik reka da ovako, ka ča je ovi par dan u Makarskoj, nije bilo ni od 1985. odma mi se sve sjećanje vratilo i buglo me po glavi. Nisan bija onda u Makarsku, jer san se oporavlja od Korčule, ali znan po pričan iz prve ruke ...
Pakal, i to bar osmi krug, ako ne i deveti ... Kvragu borovina i ko je izmislija. Eto tako! Razumiće me svak ko je bija bar jedan put na požar borovine ... gori sa jednoga kraja pa najedanput počme gorit na dvadeset kraji.
Kad puknu one kurbe šiške, pa još ako su malo zelenije i pune smole, pari ka da je dvadeset diverzanti takalo vatru okolo. burninmad
Nije mi vrag da mira, pa san lipo iša povirit do našega vatrogasnoga doma, pogotovo kad san čuja da jema i ozlijeđeni.
Ajde, nije nikome ništa grubo, ali zato je jedno auto platilo buletu, fala Bogu nisu vozili po asfaltu i jedna je cisterna malo ovancala odozdal ... rizik posla burninmad mad
Taman san prispija kad je novo auto išlo u smjenu doli u Makarsku ... zadnji pregled prid partencu ...

Image Hosted by ImageShack.us

... i onda san se ništo sitija. Znan, sad će me ukorit neki među vama, ali to je bilo jače od mene cool... jeman sa sebon u auto bočicu kršćene vode iz Lourdesa.
Uzeja san malo i poškropija po kamionu, i da malo svakome od posade da se zlamena ...
Nisan svetac, nisan od oni ča ližu oltare, velečasni me vidi dva, uvr glave tri puta na godinu ako nije koji pir oli krštenje cerek, ali reka san van, to je bilo jače od mene naughty
Neka in je sa srićon, njima i svima ostalima u Makarskoj, tribaće in jer će to bit duga i teška noć. Eto, napokon se neko sitija pa je pozva i ekipu sa kontinenta upomoć thumbup
Ovo pišen tek ujutro, dokle san malo sredija utiske, i čujen, oću reč čitan na Vatrogasnome portalu da je Makarska obranjena. Aleluja!
Sad se tek vidi koliko smo, mislin na nas vatrogasce, ograničeni bez zračnih snaga.
Nije dovoljno kupit dvadeset vatrogasnih auta, podilit ih lokalnoj samoupravi i slikat se za novine isprid njih, triba debelo i krvavo radit. Svak svoj dil posla.
Hrvatske šume tribaju jaštrit i čistit stabla, i pilat ona gnjila i suva, koja ionako lakše goridu, HEP triba očistit prosjek ispod dalekovoda, lokalna samouprava triba sredit požarne puteve, pa i hidrantske staze, di je to izvodljivo, makar rezervoare vode naa strateškin mistima ...
Vatrogasci dolazu tek na kraju, kad to sve prije navedeno ne pomaže. Samo, kod nas je i to naopako, ka i puno tega drugoga. Vatrogasci krenu, ne moredu doć do požara, pune bura, ne moredu letit zračne snage, i onda samo plači voljena zemljo i tuci glavon u zid. headbang headbang headbang
Samo da se nikome ča ne dogodi ... nadan se da nismo TOLIKO prokleti narod i država i da ćemo izvuć pouku iz ovoga. Ka i iz kornatske tragedije, od lani namcor
Kad naša nebriga i površnost uzme danak u krvi, onda je kasno. Nažalost!


Preneseno sa vatrogasnoga portala

Pozdrav svima, a posebno vatrogascima, ma gdje bili! mah mahburninmadburninmad

Mali, mali update:


Samo mali, mali citat među gomilon komentari na Portalu "Slobodne"

Komentar od: cvija @ 21. rujan 2008 22:39
bravo bravo bravo bravo!!!!!!! vec sam zaboravio kako je biti sretan radi hajduka....!!!!

Reče naš svit, malo, ali čovika veseli ... pogotovo kad čujen da su danas, napokon, i zračne snage gasile u Makarskoj, i da je požar, napokon, pod kontrolon.
E sad, je li ga udunila Gospe iz Veprica, ili obični vatrogasni prašinari, ko zna, biće da je istina, ka i uvik, negdi na sredini thumbup
Amen

Update 23.09.

Mea culpa, mea maxima culpa, ali svitu moj, molajte me da još malo guštan ...



... kažu da će radi ovega adresa stadiona Hrvatskoga Wembleya bit prominjena iz Maksimirske 128 u Mikićevu 72 cerek.
I sad niko ne valja, utakmica namišćena, svak je kriv ... je grubo kad si se naučija dobivat, pa odjedan put plesneš oba tle ... sramota da u milijunskon gradu samo 7000 svita dođe gledat Derbi, a od toga debela natpolovična većina kojima je kucalo BILO a ne PLAVO srce smijeh lud hrvatska
A našu Katedralu HR Duha neću ni spominjat, došlo mi je da Sušecu pošaljen telegram sa izrazima saučešća, tako se čovik bija jadan ražalostija cry cry
Malo, samo malo, ali čovika veseli thumbup party
- 11:37 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.