umorno_oko

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

09.05.2006., utorak

Sritan Van Dan Pobjede!

Babino unuče! Ala lipoga naslova, malo se pravimo Ingleži pa pišemo Svaku Besidu Velikin Slovon zujo Ma ostavimo se mi zajebancije, jerbo su me niki već priduhitrili. Danas je dan Pobjede, i mojoj materi rođendan. Kako je pokojni dida, ili još boje rečeno njezin stric Silvestar, bili vidoviti. Rođena na Dan Pobjede, i zove se Slobodna, ali je rođena četrdesetiprve. Zajebavali smo je prije, za vrime "one" države, da je mogla dobit i Spomenicu, pogotovo kad smo odgledali "Malo misto" i onu legendarnu doture moj, špašiteju moj ...
Eto, današnji rođendan neće proslavit baš u disko-klubu, otvorila je Kavu za razbivat kamence na bubrige i na žuč, pa se mrvicu kaputaje po kući, ali želimo jon svi skupa da se tega ča pri riješi.
Toliko o penzićima. A Vinka? Vinka je deboto ka velika. U nediju smo bili, po običaju, u Kaštila na obid. Zakonita nervozna, nije jon još produžilo ugovor, ronza, izleti i pokoja gruba besida, a mala šefica jon šćeto-neto: Mama, polako govori i nemoj beštimat! smijeh Najprin smo se svi pogledali, ka ono ne virujemo je li to mala zapravo rekla, a onda smo svi pali po podu od smija. Vinka nas je, narafski, blido gledala, jer je, ka, to ča je ona rekla skroz normalno i ča se mi sad jemamo smijat radi tega thumbup Svakoga dana me sve više iznenađuje. Nabavija san nove Teletabise, i ona je gleda pa od bote udri u plač! Ča je sad, da je nije ča zabolilo! Ajme i kuku! kad ono: plače zato ča je niki medo doletija i zavrtija se na vrtuljku skupa sa teletabisima. I sad svaki put kad dođe ta scena, moran primotat, jerbo opet udre u plač. Pa ajde budi pametan! lud Lipa su vrimena, grijota je stat u kući, a i u parku su mekli novi tobogan, pa ne moreš proć sa Vinkon priko sela a da se ne spusti barenko koji put nizdol. Zdravi i veseli bili ...wave
E, ajme, skoro san zaboravija napisat: priča od nedije je ipak završila hepiendon, Zakonitoj su produžili ugovor za cila dva miseca, tako da smo odma otrčali kupit pokaznu jerbo je jučer bija zadnji dan. Jupi!!
- 09:44 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.