umorno_oko

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

23.04.2006., nedjelja

Partila Bubamara ...

Platila je bidna bubamara buletu nut, napuvali su je svi predškolci. Tako je to na dičjin rođendanima, svako dite mora puvat tortu posebno. A meni je propa zajeb, koji san pripremija, jerbo san uzeja svičice koje se posli par sekundi same užižu smijeh. Ali san jema bit uzeja nike falšine, pa su se tek kad su dopola izgorile, počele ka stidljivo same iskrit i palit. Ali nima veze. Vinka je bila, kako i triba, zvizda večeri, i kod male dice, i kod stariji. Sve je lipo opremila, skoro do jedanajst uri, ka i prava domaćica, i još je revala da neće ona poć leć, nego da gre šetat. Tako da san ja, kad san iša razvozit zadnje goste ča su bili brez prevoza, ostavija Vinkicu plačuć, kako objašnjava Zakonitoj da ona neće još spavat, i da jon ne skida robu jerbo se njon prohtilo šetat. Bilo je tot još i koja besida ča je nije lipo čut, ali se mi svi uredno nasmijemo kad čujemo od tuđe dice. Nasmija bi se ja i Vinki, kako slasno pošalje, ne fermaje jon jezik. ali okrenen glavu i smijen se u sebi. Jer ja, a i Zakonita, ka pravi roditelji, moramo djelovat odgojno. Tako da Vinka uredno nekoga pošalje, pa poklopi usta i reče ajme, to je grubo i nasmije se sama. Pa jon ti sad poj ča reci. Ako neće bit političar kad nareste, mora bit barenko advokat. mah
- 07:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.