umorno_oko

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

25.12.2005., nedjelja

Sretan Božić!!!!

Maksim Mrkvica ... čuvaj se, stižem :-)
Sretan Božić svima, i onima dobre volje, i onima grintavima, i onima koji su ovi dan dočekali u obilju, i onima koji su ga dočekali samo sa praznon karton od čikolate. Svima Vama želimo sve najbolje, puno zdravlja, i sriće ... uostalon, na Titaniku su svi bili zdravi, ali nisu svi imali sriće :-)
Eto, ovi put se, uz mene i moju Zakonitu, čestitkan pridružuje i naša mala šefica Vinka, koja je sa još poluzatvorenin očima na brzinu iskidala kartu sa svoga prvoga pravoga poklona za Božić, jerbo se ono od lani ne računa.
Sniga, fala na pitanju, nima, a nima gi ni tamo di bi svak očekiva da će ga bit. Kako je krenilo, još koju godinu pa će Dida Mraza vuć jeleni na rolama, jerbo neće bit sniga njanci za razglednicu, a kamoli za snimit spot za reklamu od kokakole ...
Još botu, sve najbolje od familije Garbin ...
- 10:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

24.12.2005., subota

Bijeli Božić? Malo sutra :-)

Bijeli Božić? :-) Nije da ja ne bi volija Bili Božić, ali, eto, nikako da se zalomi ovod u južnin krajevima ... kod nas ako pade onda pade u drugi ili treći misec. Ali eto, malo mi je lakše kad znan da ga nima ni tamo di bi tribalo bit. Nima veze, okitili smo bor, spakovali darove, i sve smo spremili samo ča nećemo jemat svoga delegata na ponoćki, jerbo mi zakonita fibra. Srića da san jučer Velečasnome da kalendare, ka ča i napravin i svake godine, inače me ne bi ni vidija ove godine ... Barenko će me vidit kad dođe blagoslovit kuću.
Ovo danas je bila tradicionalna blagdanska šetnjica, kad nas Zakonita izbaci vanka da more ča sredit po kući. Inače bi bilo sredi na jedan kraj, a Vinka izbaci na drugi kraj. Eto, nije svako zlo ni za zlo, trevija san moga kuma, skoro smo i vršnjaci, kako šeta svoju ćer, od par miseci, pa smo seli u kafić, popili piće i razminili iskustva tatica četrdesetogodišnjaka. Nima veze ča je on malo iskusniji, jer jema otprije maloga prvašića, ali kaže da je već zaboravija kako je to pa da se mora opet podsjećat ...
Pozdrav svima sa sunčanoga juga, i sritni Van svi Blagdani, ma koliko šutjeli o tome ...
- 16:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.12.2005., utorak

Inspekcija!

Sve ča rečete može i bit će upotribljeno protiv vas. Jemate prav mučat. Ja toliko! Fala Bogu, i prilada je završila. Jedva je Vinka dočekala malo izać vanka na frišku ariju, ali je zato tribalo dobro umotat i meknit kapicu na glavu, da jon ne padne svašta na pamet :-)
Kud ćeš boje od tatine stare kape, jerbo je ionako tati glava malo otekla pa kapu ne more stavit njanci na vrj čupice ... a Vinki je taman. I odražava jon karakter ... mala je pravi inspektor! Kako ovo, kako ono, ča je ovo, ča je ono, sve bi tila znat. Rekli bi zli jezici, ka i svako žensko ...
Neka moje male, dosad mi još nije dopizdilo odgovarat na pitanja, a nadan se da nikad i neće ... uvik se sitin da san i ja u svoje doba davija okolinu sa ijadu i jednin pitanjen. Pa, eto, ono ča rečeš, ča gledaš to čekaš ... ko je reka da nisan mislija na Dinamo lani i Hajduk ove godine :-(
Napravija san, ka i svake godine malo kalendarići, podilija kome je tribalo, i posla kome je tribalo. Ajme i kuku. Sve bi moglo sta u jednu malu kesicu iz butige, i to obnu betežnu ča ti je mukte daju, koja je mala i tanka ka da je napravjena iz reciklirani golduni ... Eto, svi Vas pozdravjan i želin ugodne predstojeće blagdane ... u očekivanju znate već kojega datuma ...
- 06:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

13.12.2005., utorak

Bolnica Mašograd!

Mojin te striko, daj mi one kocke ... Mislija san da neću nikad napisat ovakvi post, ali nikad ne reci nikad! Znalo se dogodit da se razboli jedno od nas, diko i dvoje, ali nikad svo troje. Da san jema mašku u kući, i ona bi se siguro razbolila. Doduše, Zakonitoj je prilada u stanju odlaska, ali zato cipa po meni i maloj Vinkici. Lako za me, ali muka mi je nju gledat. Kašje gore nego ujac Silve, sa dugogodišnjin pušačkin stažon, a i ja jon ne ostajen dužan. Nisan ovako riplja ni kad san bija u najjačoj pušačkoj formi od cca 3 crvene kutije Onoga ča neću njanci napisat kako se zove. Eto, jutros san bija u likara, mala gre u dvi i po ure, više trošimo na medicinu vengo na spizu :-(
Vinka je grintava; čas bi gledala Teletabise; čas Micumacu. A nan se okriće želudac od jednoga i drugoga :-( Naučija san i više napamet! bar da se oće navuć na koji drugi crtani, da nas sve spasi, ali svi pokušaji dosad su bili bezuspješni ... a Bog mi je svidok da san prova sa svin vrstan crtani.
Evo, sad san udunija DVD player, da moredu Tabisi poć spavat, da malo domoru, jerbo ako vako nastavi, ni ovi player neće dočekat duboku starost, ka ni njegov prethodnik. Unutra stoji samo DVD sa svi šest Teletabisi u DivX formatu i ne izlazi vanka. Ajme!! A mi jemamo šanse pogledat koji film samo kad ona spava, a onda smo ionako krepani sami od sebe i od svoji pidaija ... Eto, ličimo se u očekivanju Dana M, tj. 29. 12. ove godine u 20:00 :-) Sretna van Sveta Luce, Sveti Nikola i svi znani i neznani sveci koji jema fala bogu puno u ovome misecu ... nadan se da ću ove godine uspit napisat još koje slovo ...
- 12:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.