TYCHE

četvrtak, 06.12.2007.

Dobacivanje



Ovako izgleda moj vrt (u proljece), obratite pozornost na desnu stranu i susjedno dvoriste, ogradu i stubiste uz ogradu...i rub mog balkona.

gardenbedroomwiewgk8

image072

U susjednoj kuci obitavaju cetiri obitelji koje dijele veliko dvoriste, ima petero-sestero djece uzrasta od 3-10 godina koja se tamo igraju...

Obicno svi odreda uzivaju kad se poredaju na stubiste i gnjave Maggie, dozivaju je, izazivaju i zafrkavaju. Ova naravno laje onda na njih. A oni se smiju i dobro zabavljaju. Dok je ja ne pozovem unutra i ne prekinem paradu, jer stariji okolo vjerovatno u lavezu i kermesu ne uzivaju toliko kao djeca i Maggie. Ja jako pazim da ona ne bude na smetnju okolini - i nije. Svi susjedi su jako blagonakloni prema njoj. To govorim jer imamo jednog vucjaka u susjedstvu koji uredno iz nekih meni nepoznatih razloga jadan cesto zavija.

image066

Jutros sam izlazeci na balkon i odskocila u napadu strave i uzasa !
Zapravo pojma nemam zasto sam poskocila, ali u tom trenutku bas i nisam razmisljala na nacin da mi od tog sto je lezalo na balkonu ne prijeti nikakva opasnost - samo je izgledalo bljak !

Skoro sam stala na nesto gnjusnog izgleda i ljigave konzistencije.
Kad sam malo bolje promotrila, u pitanju je bio otvoreni ovitak pastete, gornji dio prozirne sivkasto bijele folije kobasicastog oblika je bio otvoren i plastika ovitka rascerupana u nepravilnoj spirali, a sadrzaj mesnate boje i karakteristicnog izgleda rezao iznutra.

Danas je u Mannheimu 11 stupnjeva celzija.Oblacno. Nije lose. Na toj ugodnoj temperaturi bacena pasteta se dijelom u sudaru s povrsinom dodatno rascmoljala unutar i izvan ovitka. Pa su malo ocito prije nego li sam ja izasla raskopale dvobojne ukrasne vrane koje povremeno obitavaju na granama stabla u vrtu. Pa to sve skupa izgleda kao egzoticna ruzna 250 grama teska izmasakrirana bakterija iz nasih djecjih nocnih mora u mnogostrukom povecanju ...

Zao mi je samo sto se nisam snasla pa to odmah slikala, nego smjesta pokupila i pocistila, a sad nema smisla da rekonstruiram crime scene samo da bih vam docarala ugodaj...
Nisam htjela da pas istrci van i da se baci na taj prizor. Unatoc cinjenici da je pasteta bila dobacena da se pas pogosti. Da ste mali pas na dijeti ni vi ne biste odoljeli.

KOME moze pasti na pamet prebacivati pastetu preko pola vrta??? Nekako sumnjam da je ikoje od susjedove djece to moglo dobaciti-vjerovatno je rijec o odrasloj osobi.
Druga mogucnost je da su to napravili kucevlasnici, dobacivsi odozdo ispod balkona - ali oni nikad ne obicavaju ostavljati hranu za Maggie.
Treca mogucnost je da je netko od njihovih praktikanata-skolaraca koji su kod njih povremeno u trgovini (ili ih samo pozovu pa im plate za ispomoc, nisam sigurna) isao u skladiste koje je ispod naseg stana i usput bacio dorucak za psa u najboljoj namjeri...

Inace u nas kruzi fama kako su Njemci rezervirani i nedruzeljubivi - sto nije uopce istina, ja sam imala jako pozitivna iskustva - ali da bi doslo do tog da se nabacuju pastetom preko dvorista... eee to se nisam nadala.

Tko je bacio pastetu?

I za kraj, jos malo moje omiljene Celtic Woman, ne propustite POGLEDATI oba clipa, ja volim njihovu pojavnost u odorama boje plamena isto kao i pjevanje - a kad malo bolje promislim, i ritam sekcija je oku ugodna smijeh...



Ostajte u dobru

- 13:49 - Komentari (13) - Isprintaj - #