truelife

31.01.2019., četvrtak

Ja sam

Slovo po slovo ne čine me ničim posebnim..
Jer ja …
Ja sam ono što jesam..
Nekom Stvarnost .Nekom iluzija..
Običnost u njenoj neobičnosti..
Protičem ovim životom poput rijeke što juri.. .
I neznam šta je prošlo a što buduće..
Potpun,misaon,ali propadljive sudbine..
Ja sam ono što jesam,nekome sve…
A večini ništa…Tek prolaznik u šetnji tim putem..
Kojim ljudi kraju svome kreču….
Sve u svemu.. Ja sam sve što mogu i želim biti..
Tebi kojoj slova svoja poklanjam…

30.01.2019., srijeda

Ti

Nije moja ruka, tebe uz mene stvorila.
Ti kreacija si dubine mojeg srca , oblikovana mojim valovima duše ..
Plod mojega sna u kom se noćas utapam.

Vrijeme

Vrijeme ,ta “činjenica“ koja teče..
Nemoć misli ,tih neostvarenih želja..
Kao da čekam..
Sklopljenih očiju u polumraku sobe..
Nedirnuto vrijeme našeg trajanja ..
Moje isčekivanje..
Bivanja tebe u meni..
Šapat usana tvojih,u tom smiraju što me nosi ..
Naše vrijeme ..
Ta polaka jeza, u vremenu koje teče..
Bojazan..
Nestajanje.U tom trenutku što protiče..
U vremenu koje nije moje..

29.01.2019., utorak

Prognan iz duše tvoje

Osuđen porotom smrtnika,
suđen na samovanje..
Izgnanstvom
iz duše tvoje..
Zanijemih...
Kao kišna kap
na rubu beskraja !

28.01.2019., ponedjeljak

Osluškujem

Osluškujem..
Sakupljam se tiho ,poput sjenke što noću nestaje..
Tišina je , dok u san putujem…
I jedino nemir ispunjen čežnjom živim me drži..
Nemir povezan mirom kojim me čuvaš..
Na tom putu kojim putujem..
Jer tisuču staza rasprostrla si ,a samo jedna do tebe ljubljena moja vodi…

26.01.2019., subota

Silence

Tišina vlada i jedino što čujem ..
U dubini duše svoje, je vjetar koji ime tvoje raznosi..
Otkucaj srca koji tvojim bićem kuca..
Svijet ispunjen tim predivnim bojama tvojeg srca..
Tišina kojom te osječam i snijem ..
I ta suza što zbog tebe u rijeke svijeta se razlila..
Da nađe te ,jer ona ljudsko ne poznaje..
Nebeska je to ljubav ,čudesa stvara..
Uzdahe izmamljuje ..Pulsira životom ..
U toj tišini u kojoj se krijem..


16.01.2019., srijeda

Just you

Ti..Moj nedostižni san..Moj savršeni tren .. Moja tuga… Šapat koji razlijeva se bezdanom .. Sreča..Bespovratan mir..Taj san istiniti.. Opipljiv, zaogrnut zagrljajem tvojim .. Tajna ,sapletena u tkivo moje … Ti moja žudnja ..Luka sigurna.. Moje nedostajanje..Suza što iskri krvlju.. Ja stopih se… Jednom sa suzom tvojom .. U toj borbi koju izgubih..

14.01.2019., ponedjeljak

Today

. Ponekad ne znam šta je i kako se zove ovo među nama... dali je to ljubav, ludilo, nešto kao navika, ta nestvarna zelja... Mada sve postaje nevazno ... Osjećam i slutim kako jednostavno popunjavas sve praznine ove moje nemirne duse, svojim postojanjem cinis da sam poseban , jedinstven, neciji... samo tvoj...Ispunjavaš me čežnjom i svaki put ozivim tada osječam kakoi me grlis i pogledom zavodiš...Postala si sav moj svijet razlivena mojim zjenicama, a sve čari tvog srca ispod kosulje vriste tiho moje ime...Poput sadašnjeg ludila otkada te nema …Ti Ljubav si ? Ona samo moja ,sveobuhvatna ,postojana,vjekovna, neponovljiva, tajna... pomalo bolna, ali jedinstvena ..Sebično Moja..Samo moja.. .

03.01.2019., četvrtak

Cold

Zima..Hladnoča..Gledam te i ne razumijem..
Neshvačam taj dalek pogled tvoj..
Stojim..Isčekujem..Tebe ..Prodajuči sebe..
Svaku misao..Želju..Nadu..Samog sebe..
Dajem sve za ništa kao i uvijek..
Kao slijepac noču lutam u tom bespuću.tvojeg nerazumjevanja..
Krvavog srca,okovan pogledom tvojim..
A samo tren dijeli me od hladne postelje tvoje..

01.01.2019., utorak

Tišino moja


Nije moja ruka, tebe uz mene stvorila. Ti kreacija si dubine mojeg srca , oblikovana mojim valovima duše , plod mojega sna u kom se noćas utapam.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.