truelife

16.01.2013., srijeda

Misao o tebi

Nadam se da sve moje misli o tebi osječaš
I da taj osječaj svojim nazivaš
Jer osječaj taj ,oluju ,buru u meni izaziva
Da taj osječaj ,taj tren misli o tebi
Ti si olujni vjetar svih mojih nemira
Ti razigrano si more na dalekim pučinama
I to predivno plavo jezero ,koje nema dna vječnosti
Daleko si ali svejedno ,osječam te kao da si ovdje
Ljubim te svaki dan od sumraka do zore
Ponekad zorama,mislima milujem tvoje lice
Dok ti spavaš negdje ,spokojna ili možda nemirna
pitam se da li sanjaš iste snove ,
osjetiš li me ponekad pored sebe kao želju
osjetiš li moj dodir u tvojoj kosi
Čuvaš li me u svojim predivnim mislima
osjetiš li me kao i ja tebe ,
osjetiš li tu misao o tebi
Nadam se da osječaš
i da ju svojom zoveš...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.