truelife

14.12.2012., petak

pitam se znaš li ?

Malena od kad te upoznah ,pitao sam se
Ima li veće sreće od stvarnog života,
onog svakodnevnog i shvatio sam
IMA ta sreča si ti malena !!
u tebi našao sam sreču onu vječnu ,
kovanu vjekovima u talionici života ,
tu ljubav beskrajnu koja putuje
svilenim putevima srca ,vezana nitima anđela ,
na beskrajnim livadama nebeskim
gdje nalazim tvoju ruku ,taj dodir čarobni
u sva ona predivna jutra naših buđenja
u ta sunčana jutra, samo tvoja i moja
Uzdah tvog sna me grije,riječ tvoja me tješi
i osmjeh tvoj koji odzvanja mojim srcem
puni prazninu toga našeg jutra.
i odjednom shvaćam:
ne postoji ništa osim nas!
na tim livadama vječnosti
u tom našem svijetu
I sada znam
dobro je i lijepo …
predivno te je voljeti , ljubiti
Dobro je biti samo tvoj
i vratiti svetost tu uzvišenost
našoj ljubavi malena

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.