truelife

07.12.2012., petak

my dream

Znaš Malena svake noći tiho ,kao na prstima ušetaš u moj san..
pa sanjamo zajedno.. san u snu..i ponekad te tvoje predivne oči tvoje
dođu tiho, pa zajedno ..gledamo zalaske sunca,izlaske mjeseca
ta zemljina čuda koja upravljaju našim susretima ,jer mada daleko
u svakoj noći u tom snu si moja ,gdje uživam u obrisima tvojim
a ta zora ,to predivno sunce mi te otima ,nosi te u novi dan
I mada znam da sada mora biti tako ,buđenja bez tebe su bolna
ali te snove izmiješane suzom i smiješkom
želim i budan sanjati ...jer u njima si
uvijek TI.. Jer u tim snovima cinis me sretnim
jer u mojoj masti si uvjek Ti i samo Ti...moja
malena

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.