truelife

21.11.2012., srijeda

Volim te jednostavno

...
dodirom, pogledom,poljupcem.srcem
poslušaj moje otkucaje srca kako dozivaju tvoje ime.
Dopusti mi da ti pokažem koliko mi značiš,
kolika si potreba u mom životu, koliko si moje sve.
Pogledaj u moje oči.Moje oči te slagati ne mogu ,
ne mogu sakriti sve one iskrene osječaje,
one koji su već dugo vremena nastanjeni u mom srcu.
Zaustavimo vrijeme samo na jednu noć
na jedan tren samo da osjetim taj dodir duše tvoje
neka miris ljubavi po vjetru mi dođe .
Neka u ovoj noći postojimo samo ti i ja.
Zaljubljeni, sretni, izgubljeni od strasti i čežnje.
Ne želim razmišljati u ovom najlepšem trenu
o zori,novom danu koja će me odvojiti od tebe,
koja će me istrgnuti iz sigurnog zagrljaja sreče ...
i ne daj me toj zori zagrli me još jače...
pokaži zagrljajem da ti je stalo...
da me voliš onoliko koliko ja tebe..



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.