triesduja

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Roman za mlade * vožnja autobusom na liniji br 32 * dogodovštine otkačene ekipe

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

21.03.2009., subota

Pozdrav ekipi blogerima! sretan

Moram se svima zahvaliti na postojanju bloga...sretanhvala svima što blogate, jer ja sam više od godinu i pol dana bila ovisna o blogu i o vama...i stvarno, provela fenomenalne trenutke virtualnog svijeta...

Kako sam odrastala kao književnica, od jednog do drugog romana...od Triesduje do Ludilasretan...odrastala sam s vama...
Čitali ste o mojim promocijama, čitali ste moje radove, i davali mi riječi podrške...Čak smo pokrenuli rasprave i parlaonice, išli zajedno na humanitarne akcije...mi neki smo se i sreli uživo, dok sam s većinom plovila virtualnim valovima....yes

Ali kako tehnologija ide naprijed, mnogi su se prebacili na Facebookeek, a s njima i ja...bar djelomično...

Zato obavještavam vas, koje su virtulna strujanja odvela na Fejs, potražite me - TATJANA UDOVIĆ, a isto tako i grupe - TRIESDUJA i LUDILO, također i HALUBAJSKI KARNEVAL

Ali blog ostaje i dalje tu...j sam tu...tipkamo se!

A NEKE OD ZADNJIH PROMOCIJA...


Oš Nikola Tesla

U Oš Nikola Tesla 17. ožujka 2009. s početkom u 8,45h započela je zanimljiva promocija romana "Ludilo". Autorica romana, Tatjana Udović je predstavila djelo na interesantan i teatralan način, što je bilo popraćeno smjehom i domišljatim komentarima. Učenici su se poistovjetili s likovima ovog romana za mlade.
A kao šećer na kraju, autorica je najavila ekipu koja je nekada znala svirati na stažnjem sjedalu triesduje (dakako spomenula je i svoje prvo djelo - roman "Triesduja"), a danas se našla upravo ovdje. Učenici su se iz prostorije knjižnice preselili u sportsku dvoranu, gdje su ih u veselom raspoloženju dočekali Marino na gitari i Ivan za mikrofonom. Ne treba ni spomenuti da su se učenici s oduševljenjem prepustili glazbi, a pjevačkom raspoloženju Marinu i Ivanu se pridružio i jedan od učenika. Ravnateljica škole dala je podršku ovom kreativnom susretu te se promocija "Ludila" u ludoj i otkačenoj atmosferi protegla i na idući školski sat (što učenicima nikako nije zasmetalo!)
A suradnja Tatjane Udović, Marina, Ivana i Oš N. Tesla se nastavlja...



Tehnička škola za strojarstvo i brodogradnju

13.3.2009 s početkom u 10,45h u Tehničkoj školi za strojarstvo i brodogradnju, pred mnogobrojnom publikom zainteresiranih učenika, predstavljeni su romani TRIESDUJA i LUDILO
Književno druženje proteklo je u odličnoj atmosferi uz brojne komentare (u pozitivnom smislu)
Posebno se zahvaljujem
prof. Marti na organizaciji
i
bivšem učeniku ove škole, jednom od novih menadžera Vedtranu Buljat :)



Oš M.Brozović - Kastav

27.veljače 2009. u Oš "M.Brozović " u Kastvu s početkom u 12,30h održana je promocija romana LUDILO, te druženje s autoricom Tatjanom Udović. Gost promocije bila je mlada nada hrvatske estrade Ana Antolović koja je predstavljanje knjige uveličala svojim glasom.
U kastavskoj školi prošle godine održano je i predstavljanje romana "Triesduja", a suradnja će se svakako nastaviti...


- 15:31 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.