WISH for NIGHT

utorak, 03.05.2005.

Izgleda da mi se u zadnje vrijeme, dan za danom, samo nižu dođađaji i spoznaje koji u meni izazivaju ništa više nego mučninu i gađenje. Toliko tuge u sebi imam, mogla bi cijeli dan plakati. Jer, nema smisla ni pričati nekome šta se događa unutar zidova ove kuće, nema smisla ni pisati o tome. Čak ni razmišljati. Milijun sam puta prevrtila po svojoj glavi taj film; svaki se put ponadam da će onaj sljedeći put film promijeniti radnju, da ću dobiti drugačiji rasplet. Onda shvatim kako sam naivna i kako se film nikada neće promijeniti. I to je to.
Gade mi se neki ljudi, nije ovdje ni bitno koji.

03.05.2005. u 21:29 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je za one koji su iskusili bol ostavljanja, za one koji vole a nisu voljeni, ali i za one koji su u stanju povrijediti osobu od koje su voljeni...a i moj svojevrstan ispušni venti...
Ovo su moja razmišljanja i moji stavovi i nitko ih ne mora prihvatiti...ovo pišem za svoju dušu, a ko zna, možda nekome bar malo pomogne...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr