WISH for NIGHT

utorak, 26.04.2005.

Za poludit sam...već sam par puta odustala od pisanja ovog posta a evo sad me opet nešto vuče da ga ipak napišem. Odustajala sam jer ću sad opet, po ne znam koji put, pobiti sve ono što sam do sad pisala. Malo me i strah te misli iz svoje glave staviti ovdje.
Sanjam ga, već par noći, sanjam savršen svijet u kojem smo samo on i ja. Onaj svijet u kojem me traži natrag, u kojem smo opet sretni. I ubijaju me ti snovi.
Zar su oni zaista odraz stvarnosti, odraz neke potisnute želje? Bojim se tih snova. Užasavaju me.
Više ni sama ne znam svoj stav glede toga. Govorim jedno, uvjerena sam u nešto drugo, želim nešto sasvim treće. A ne radim ništa, stagniram.
A dobro znam zašto mi se to događa.
Razgovaramo, skoro pa svaki dan, onako kako smo i prije svega razgovarali, kao dva stara prijatelja. Obožavam razgovarati sa njim. I svima oko sebe tvrdim kako je sad sve super, kako opet normalno pričamo, da će sad sve biti u redu, da je ostalo prijateljstvo. Ali sad ispada da mi je svaki taj razgovor droga, svakim mi se danom sve više uvlači u glavu. Izaziva u meni tu staru želju, čežnju.
Ne znam, možda je to samo zato jer mi nije lijepo biti ovako sama. Pa se onda okrećem onome što sam nekad imala.

I'm learnig to survive
Without you in my life
Til you come knocking at my door.......

26.04.2005. u 15:24 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je za one koji su iskusili bol ostavljanja, za one koji vole a nisu voljeni, ali i za one koji su u stanju povrijediti osobu od koje su voljeni...a i moj svojevrstan ispušni venti...
Ovo su moja razmišljanja i moji stavovi i nitko ih ne mora prihvatiti...ovo pišem za svoju dušu, a ko zna, možda nekome bar malo pomogne...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr