WISH for NIGHT

petak, 22.04.2005.

navike...

Baš me nekako muči ovaj pojam navike. Što je uopće navika. I pri tome ne mislim o navikama tipa, gledanje tv-a, griženje noktiju i tome slične stvari. Ja si postavljam pitanje da li je cijeli naš život jedna velika navika. Jer, svaka radnja koju obavljamo tokom života je u biti neka vrsta navike, ili, recimo svakodnevne obveze. Uglavnom, moj upitnik kod navike je onaj kod riječi veza. Kada netko nakon recimo pet godina veze kaže da je u vezi samo zbog navike. I da je prekinuo tu vezu jer je to bila samo jedna navika. Normalno, navikneš se na tu osobu, na njene mane, vrline, na taj svijet u kojem ste zajedno, u kojem zajedno živite. Znači, navika. Da li je to loše? Da li je uopće loše ako kažeš da je veza jedna vrsta navike? Naravno ovdje govorim o vezi u kojoj ima strasti, ljubavi itd. A ne o onoj vezi u kojoj su ljudi tako dugo zajedno samo zato da ne bi bili sami. Recite mi što ne valja u tom mom pojmu definiranja navike, jer ja ne znam. Kako to uopće nazvati ako ne navikom ?

22.04.2005. u 21:23 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je za one koji su iskusili bol ostavljanja, za one koji vole a nisu voljeni, ali i za one koji su u stanju povrijediti osobu od koje su voljeni...a i moj svojevrstan ispušni venti...
Ovo su moja razmišljanja i moji stavovi i nitko ih ne mora prihvatiti...ovo pišem za svoju dušu, a ko zna, možda nekome bar malo pomogne...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr