WISH for NIGHT

utorak, 19.04.2005.

Zapitala sam se da li ga još volim. Iznenadio me odgovor. Ne volim ga više. Ne onako kako sam ga voljela prije dva mjeseca. Volim ga kao i svaku drugu osobu koja je dio mog života na ovaj ili onaj način. Ali nikako ga ne volim onako kao prije. Ta ljubav je nestala. Ne znam ni sama kako. Za pravo znam, ali mi je to skroz čudno. Jer znam hrpu ostavljenih ljudi, one koji su bili prevareni, iskorišteni, koji još i nakon par mjeseci vole. Ili možda samo misle da vole. Jer, muči ih taj nedostatak te (nekad ) jako voljene osobe. I onda se drže te nekad zvane ljubavi ko pijan plota. Ja sam pustila svoj plot, već sam jako daleko od njega. zašto ? na mene je veliki otisak ostavila činjenica da me on više nimalo ne voli i da me možda i nikad nije volio kao ja njega. Pa zašto onda voljeti nekoga tko tebe ne voli. Nema baš nekog smisla.
Nema tu više ljubavi, stvarnost ju je iščupala. Idem dalje...

19.04.2005. u 22:59 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je za one koji su iskusili bol ostavljanja, za one koji vole a nisu voljeni, ali i za one koji su u stanju povrijediti osobu od koje su voljeni...a i moj svojevrstan ispušni venti...
Ovo su moja razmišljanja i moji stavovi i nitko ih ne mora prihvatiti...ovo pišem za svoju dušu, a ko zna, možda nekome bar malo pomogne...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr