WISH for NIGHT

subota, 02.04.2005.

...

Skroz sam se sjebala danas. Stvarno oprostite na izrazu, ali nema druge riječi. Sad su izašli na vidjelo svi moji pokušaji racionaliziranja. Nije to sve vrijedno mojih suza, ali očito da se sve to skupljalo u meni, i da sam ja mislila da sam dobro. Stvarno sam mislila da prolazi, ali kako se samo brzo sve vrati. I opet boli. Jednostavno sad ovaj trenutak ne mogu biti racionalna. Mogu sad reći da znam da je gotovo, kraj. Ali bole sjećanja, baš sad jako bole. A ne mogu više to podnjeti, ne mogu...
Sama sam kriva za ovo stanje, išla sam kopati po sjećanjima....pa sam pukla...

žalim sama sebe

02.04.2005. u 00:03 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je za one koji su iskusili bol ostavljanja, za one koji vole a nisu voljeni, ali i za one koji su u stanju povrijediti osobu od koje su voljeni...a i moj svojevrstan ispušni venti...
Ovo su moja razmišljanja i moji stavovi i nitko ih ne mora prihvatiti...ovo pišem za svoju dušu, a ko zna, možda nekome bar malo pomogne...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr