WISH for NIGHT

petak, 18.03.2005.

po šabloni...

„Problem je u mojoj glavi. Moram neke stvari riješiti sam sa sobom. „ nisam znala da su ove izjave samo dio šablone. Kad je on meni uputio te rečenice mislila sam stvarno da je to tako i da je to samo jedna činjenica. Mislila sam da stvarno postoji to nešto o čemu ne može ni ne želi razgovarati sa mnom. Ali nakon brojnih razgovora sa drugim „ostavljenim“ ljudima shvatila sam koliko ljudi upotrebljava te isprazne fraze. Što uopće to znači ? zašto bi morali neke stvari rješavati sami sa sobom? Ako postoji problem trebali bi ga podijeliti sa nekim. Trebali bi se potruditi riješiti taj problem ili bar raspraviti o njemu da vidimo gdje je greška, da vidimo tko što radi krivo.
I danas sam pokušavala pronaći recept za zaborav dotične osobe. Ali izgleda da ja koristim krivu recepturu. I to onu po kojoj još više razmišljam o njemu.
Osjećam se isto kao i jučer. Jadno. Kao da sam sama, bez igdje ikoga. Još uvijek ga volim. Kad bi mi bar netko isčupao srce i taj osjećaj. Ne mogu više to podnjeti. Boli...

18.03.2005. u 21:33 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je za one koji su iskusili bol ostavljanja, za one koji vole a nisu voljeni, ali i za one koji su u stanju povrijediti osobu od koje su voljeni...a i moj svojevrstan ispušni venti...
Ovo su moja razmišljanja i moji stavovi i nitko ih ne mora prihvatiti...ovo pišem za svoju dušu, a ko zna, možda nekome bar malo pomogne...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr