IAA (Frankfurt Auto Show 2011) (II)
Kao što sam obećao, nastavljamo sa drugim dijelom auto show-a.
Lexus:
Lexsus za ipak poprilično luksuzniju marku je dozvolio bez problema da se sjedi u njihovim autima.
Sad nisam siguran za točnu marku koju sam ovo slikao. Mislim da je bio GS450 ili neka ta linija. Uglavnom kao što vidite na slici, čisti luksuz. Zadnja sjedala su bila opremljena masažnim mehanizmima. Možda se auto toliko tiho vozi da morate imati neke vibracije na sjedalu da osjetite da se vozite.
Ozvučenje unutra je bilo fenomenalno, kad je kolega upalio radio, imali ste osjećaj da ste na koncertu.
Sve u svemu predivan auto. Osobno sam se u Lexuse još zaljubio kad sam njih prvi put vidio na bliskom istoku.
Najnoviji model. Kao i većina proizvođača ove godine, veliki naglasak je bio hybridima. Riječ hybrid se pokušalo naglasiti na svakome koraku.
LFA sa najluđim zadnjim izgledom. Mljac
Citroen:
Citroen je imali normalni štand, ništa posebno, međutim imao je jedan vrlo zanimljivi koncept koji je poprilično odskakao od ostalih.
Vrlo zanimljivi autić ako mene pitate. Sviđa mi se boja, nekako je pimp my ride stil.
Još jedna primjera:
Novi DS5. Moram reći da auto izgleda bombastično, Izgleda jako, iznutra je jako udoban i veliki za svoju klasu. Sve u svemu jedan od autića koji mi se sviđao. Međutim moram napomenuti da ovaj auto ovdje vrlo varljiv. Kao što sam napomenuo u prošlom postu, razlike između verzija koje kupi običan čovjek i ovih su velike.
Ovaj model je koštao 45 000€ dok je osnovna verzija ovog automobila oko 23 000€. Možda zašto i izgleda bombastičan, jer je u njega upumpan još jedan običan DS5.
Peugeot:
Od Peugeouta imam samo jedan koncept. Mislim da smo u ovoj fazi već željeli na ručak, pa je baš ovaj proizvođač bio onaj na kojem sam već popizdio i nisam mogao vidjeti niti jedan novi auto bez da ne sjednem negdje. Tako da samo ovo
Ovaj auto čak i ima mjesta za 5 ljudi. Eto vidite da se u svim konceptima povlači isti koncept. Sva sjedala sad izgledaju kao školjke, u kojima čete biti zavaljeni. Unutrašnjost stvarno više podsjeća na neki svemirski brod nego na unutrašnjost auta na kakvi ste naviknuli. Most koji razdvaja auto na pola. Još jedna stvar koja nije pala proizvođačima na pamet je seks. Pokušajte imati seks u ovima autima. Nekako mi ne izgleda moguće :-))))))
Ipak auti su prekrasni i htio bih imati svaki jedini od ovih koncepata u svojoj garaži.
Predah.
Da vidite što znači popuniti velesajam. I ovako je bilo u svakome štandu više manje.
Jaguar:
Ovaj dio bih posvetio šupcima da se tamo moram izraziti iz Jaguara koji nas nisu pustili do automobila. Kao da samo sa privatnom propusnicom ste mogli vidjeti auto. Lexsus, čak i Bentley pa i S-klasa , Porsche, svi auti više struko skuplji su dozvoljavali da se sjednete u njihove aute, isprobate sve. A grcaju u dugovima. Nadam se da neće prodati niti jedan auto ove godine. Koji pametnjaković stoji iza marketinga i smisli ovakvu glupost. Idemo na auto show, ali nećemo pokazati auto nikome. Glupost.
Land Rover:
Land Rover je prikazao svojeg novog Defendera. Ne znam ako znate koji je to model, ali predstavlja jedno od ikona offroad vozila.
Evo njegovog nasljednika:
Prvo što se primijeti su gume koje su prelude. Kao iz nekog SF filma. Međutim nekako izgleda skroz plastično. Imam osjećaj da će se samo slomiti dok vozi po malo grubljem terenu. A opet sa drugog kuta, izgleda super. Nema više onog nekog mentalnog osjećaja koji govori ja sam željezan ja sam jak.
Novi Baywatch auto :-))
Smart:
Smart je imao paviljon koji je bio preludij u Mercedesov.
Ovo je Brabusova verzija Smarta. Izgleda kao savršena auto za cure. Ili za Barbike. Na slici izgleda kao da ste slikali izbliza neku igračku od neke male curice koja sanja da će imati nešto takvo kad odraste.
A sad novi Smart:
Moram reći da iako Smart smatram igračkom, ovaj koncept (nadam se da će biti i komercijalno dostupan uskoro) me oduševio. Unutrašnjost svijetli bijelo, sve glatko plastika, predivno. Kako bi to izgledalo kad koristite svaki dan te kad je hladno ne znam, ali ono stvarno su pogodili kako bi trebao izgledati futuristički gradski auto. Mali čisti, glatkih linija, smirujući na pogled. Utopijski.
Mercedes Benz:
Luuuuudi ludi paviljon. Stvarno kao da ste ušli u shoping centar. Mislim fenomenalno.
Napravljeni na 3 kata, svaki kat napunjen autima. A dolje ogroman pozornica gdje se uz uporabu multimedijalnog zida predstavljali novi modeli. Super muzika, stvarno mjesto za uživati. Svaki pa i najluksuzniji auto dostupan za isprobati.
Novi koncept
Iako izgleda lijepo, sad već nije ništa drugačiji od ostalih koncepata koji se nudili ovdje.
Video zid.
Nova A klasa. Koja izgleda super konačno, ne izgleda kockasto i bezveze. Kao veća verzija Smarta. Ljepši sportski, te agresivniji look mi se sviđa. Taj bi možda i prvi kupio.
Audi:
Audi je napravio paviljon vani sam za sebe. Nemam sliku, ali izgledao je kao neki moderni nogometni stadion izvana. U sredini je bio paviljon sa izloženim autima a po rubovima je imao zatvorenu stazu gdje ste mogli testirati automobile. Međutim također je gadno pogriješio oko nekih stvari.
Pokušajte uopće naći automobile u ovoj gužvi. Ako ste i stajali pokraj auta niste ga vidjeli. Jednostavno previše ljudi. Plus imali su samo nabrijane verzije, nisam ni vidio ni A4. A htio sam.
Stvarno šteta. Izašli van odmah, jer nismo mogli uživati tamo uopće.
VW:
Sve što sam slikao od VW. Lijepi paviljon, cijeli u bijelom. Bijela se koristila jako puno. Međutim osim nove bube, koja izgleda puno bolja od stare, koju nisam uslikao, VW nije imao ništa zanimljivo. Sve standardni modeli koji vidite na svakome uglu.
Lamborghini:
Prekrasno
Ovaj auto ima Batman. Stvarno, Ferrari ili bilo što drugo ovaj auto je prelud i zaljubio sam se.
Ovdje razumijem zašto se niste mogli sjesti u njega. Samo ako ste izgledali kao ozbiljniji kupac. Znači obavezan sako ili izgled starijeg marona sa mlađom sisatom curom. Tada možete ući, čak ako ste i fejk.
Uglavnom, auto je predivan
Hostese:
Evo hostesa. Ove reklamiraju neki auto od Mazde, niti ne znam koji.
Uglavnom ovdje moram reći da hostese nisu bile ono što svi očekuju. Sasvim obične cure, ništa od onog što muškarci žele vidjeti da im plaze po autima. Mislim da su dva generalna razloga. Prvi je da ima toliko ljudi da ih nećete ni vidjeti čak ako i stoje pokraj vas. A drugi logičniji je da je ovo auto show, vjerovali ili ne ali ovdje je naglasak bio na autima. Ovako vas bar nije ništa odvraćalo od samih proizvoda auto industrije.
Mislim da je Alfa imala najbolje, međutim opet apsolutno ništa posebno, zgodnije cure, ali kao što rekoh, opet ne ono što bi muška populacija očekivala na ovakvim događajima. Tako da muško čitateljstvo sorry.
Uz sve što smo prošli i umrli, nismo vidjeli električne automobile, što je veliki propust sa naše strane. Jer to je ipak u jednu ruku bila tema ovogodišnjeg auto sajma. Tako da ako idete, obavezno posjetite i to. Mi smo ostali do kraja. U 19h su nas tjerali van, ali zbog veličine nismo stigli sve vidjeti. Sajam je stvarno fenomenalan i očaravajući. Ako volite ovako nešto, i imate izbor između Parisa, Geneve, itd, obavezno otiđite na Frankfurtski. Nadam se da ste uživali u postu, jer ja jesam u sajmu.
P.S.
Pozdrav iz Njemačke
22.09.2011. u 10:21 sati | 4 Komentara | Print | Link | Na vrh
IAA (Frankfurt Auto Show 2011) (I)..
Imao sreću, imao priliku pa smo odlučili posjetit najveći auto show u Europi. Kad kažem najveći tada stvarno mislim najveći. Za cijenu od 15€, koliko je koštala ulaznica u nedjelju, mogli ste vidjeti najnovije modele, nove koncepte, predivno uređene paviljone.
Osobno smo krenuli sa autima, što znači da morate još platit 11€ za parking, ako se mislite parkirati najbliže ulazu u velesajam.
Zbog ogromnog broja slika koje mislim ugurati u ove postove (čak 30 po postu) morati ću prepoloviti post na dva dijela.
Da ne duljim previše sa tekstom krenuti ću pisati po paviljonima, dijeleći post na proizvođače, pisati malo o samome uređenju, ponudi, te mogućnostima na tim štandovima.
Odmah na početku moram napomenuti da smo hodali 7h konstanto i vidjeli oko 85% velesajma. Sa time da nismo previše bili na jednom mjestu uvijek, te imali malu pauzu za ručak i pivo. budući da smo stigli tak oko 11, bilo je već debelo prekasno da se zapišemo za neke testne vožnje, tako da o tome ne mogu pisati.
Također zbog ogromnog broja slika, nisam slikao svaki auto, već samo najnovije modele, te svjetske premijere.
BMW:
Čim uđete u paviljon 11 pozdravi vas BMW-ov ogromni prostor.
Mjesto je bilo podijeljeno na dva dijela gdje se na povišenom nalazila staza na kojem ste mogli testirati automobile.
Broj automobila koje je BMW dogurao u sajam je bio ogroman. U svaki auto je bilo moguće sjesti, na bilo koje mjesto. I to od najmanjih do najluksuznijih modela. Što je pohvalno, budući da nećete imati uvijek šanse sjesti u M5,BMW 6 kabrio, ili BMW 7.
Kao što sam rekao jedine slike što ću stavljati su koncepti ili nove najave, jer nema smisla slikati svaki auto.
BMW-ov koncepti I8. Auto koji će voziti Tom Cruise u novoj Nemogućoj Misiji. Auto stvarno izgleda prebolesno, te predivno. Ovaj auto je najavio trend koji ćete primijetit kod svih novih koncepata koje auto industrija nudi. Auto ima hibridni pogon naravno.
Verzija za svaki dan i normalnog čovjeka. Pogon električni.
Naravno za dobiti osjećaj luksuznosti, samo morate staviti auto iza ograde da nitko ne može doći do njih.
Iz BMW-a mogu zaključiti da bih kupio jedino Z4. Ostali auti za svoju veličinu te luksuznost, su mi premali. Imam više prostora u svom Passatu nego u BMW5. Ipak za prvi paviljon bili fascinirani.
MINI
Mini se nastavio na BMW-ov prostor.
Iako je Mini imao lijepi prostor, sav u crnome, ovo je jedini novi model koji je predstavljan. Iako pod novi ne mogu baš reći novi jer Mini se po meni nije nešto promijenio, niti iznutra a niti izvana. I dalje je mali. Ja ga osobno ne bi kupio.
Rolls Royce
Imao jedan model na rubu paviljona. Naravno niste mogli doći i sjesti u njega.
Model Phantom ipak i sa daljine jednostavno izgleda zadivljujuće i snažno. Kad stojite pokraj njega stvarno imate osjećaj da onaj koji ima taj auto dobiva sa njime određenu moć i prestiž.
Honda:
Prostor sam za sebe od Honde iako veći nije bio nešto posebno.
Ne znam ako ste vidjeli već, ali predstavljam vam novu Hondu Civic
Iskreno mi se baš ne sviđa. Auto se toliko pomaknuo od originala da je to previše. Sad izgleda kao neki monovolumen. Skroz previsok, izgubio onu sportsku niskost. Ne znam ako se vidi ovdje, ali auto je stvarno preveliki. A opet unutra ništa posebnog.
Na ovome mjestu bih morao stati i reći par stvari oko mazanja očiju. Naime većina ovih auta ima jednu manu. A to je da su svi nalickani do maksimuma. Ovi auti su za kataloge, ogromne felge, niskoprofilne gume. lajsne, etc. Ako mislite kupiti ove aute, uglavnom vam neće izgledati ovako. Većina izloženih modela imaju skoro za 40-60% veću cijenu od osnovnog modela. Pa imajte to na umu. Marketing ipak radi svoje.
Ford:
U nastavku istog paviljona na ne prevelikom prostoru smjestio se Ford.
Uz svjetske primjere svojih nabrijanih inačica običnih modela
Samo da se ubacim da Fiesta izgleda jako lijepo. Nažalost nisam se sjeo u nju. Ovo ovdje je ipak koncept, iako mi izgleda kao da je spreman za masovnu proizvodnju.
Moram napomenuti da mi se novi Mondeo sviđa. Nemam sliku nažalost. Veliki auto sa puno prostora, izgleda puno agresivnije nego stari. Naravno ogromne felge ludog dizajna su podigli sliku, ali svejedno.
Ford je predstavio i novi koncept
Kao što vidite, i vidjeti ćete, svi novi koncepti imaju par stvari zajedničko. Nestala je kupa na zadnjem sjedalu. Znaci svaki auto će imati max. 4 ljudi unutra. Nema mjenjača, veće se u sredini auta proteže most koji dijeli pljevu i desnu stranu. Većina vrata se otvaraju prema gore. Naglasak je na lakoći, svjetlini te puno stakla. Osobno mi se jako sviđa. Ako će takvi koncepti ikad biti mogući. Jer staviti sjedalicu za djecu ovdje ili imati prtljažnik, nisu pojmovi koji su bitni koliko futuristički izgled.
Idemo dalje:
Volvo:
Ovdje ću samo staviti koncept vozilo, jer nisu baš imali neke modele za koje niste čuli ili neke svjetske primjere. Sve u svemu auti su mi bili dostupni za razgledavanje. Volvo kao i uvijek ima lijepe automobile, ali ništa posebno. Uzeo bih nešto drugo za tu cijenu. Plus imaju najodvratniji komadni pult u autu koji sam do sad vidio. Kao daska za rezanje sa gumbima.
Opel:
Veliki prostor u crno žutoj boji, prelijepih linija. Jedan od većih prostora te jedan od ljepših i posebnijih.
Evo još jedna primjera:
Nova Astra GTC
Auto izvana i iznutra izgleda predivno. Sa velikim prednjim panoramskim staklom, imate osjećaj da je cijeli auto od stakla. Vrlo kvalitetni materijali, ugodni oku i dodiru. Za auto sa 3 vrata, iza čak i nije previše klaustrofobično. Sve u svemu jedan od automobila koje bih kupio bez pardona.
Toyota:
Na bijelom štandu (moram koristit tu riječ) iza Opela staja je u kontrastu Toyota.
Novi Yaris:
Za koji kolegica koja ga ima veli da je ovaj ružniji. Prednja maska se malo promijenila. Auto je 20cm duži i to cijeli u prtljažniku, međutim izgubio je mogućnost da se zadnja mjesta pomiču unaprijed. Što je po meni ipak bilo bolje.
Novi koncept:
Stvarno šteta da se niti u jednonog nije moglo bar ući.
Ufff, evo to je to za sada. Još vas očekuju Mercedes, Lexus, Smart, Peugeot, Citroen, Land Rover, etc. Sljedeći post za 2 dana.
P.S.
Pozdrav iz Njemačke.
20.09.2011. u 10:15 sati | 8 Komentara | Print | Link | Na vrh
Vogue Fashion Night out
Za one koji nisu upućeni u svijet mode (nisam niti ja, vidio poster, hihhihh), 9.Septembera je bio Vouge fashion nigh out. Ovaj event se održava na svjetskoj razini.
Cijeli cilj ovog događaja je bilo podići prodaju luksuznih modnih marki, budući da je i njihova prodaja patila zbog recesije i svjetske globalne krize. Cijeli koncept je bio zamišljen od Vouga i Anna Wintour.
Ipak cijeli koncept se svodi na to da na taj dan sve ekskluzivne marke rade do ponoći.
Budući da je Dusseldorf jedan od glavnih modnih centara u Njemačkoj, ove godine se i ovdje održavao taj događaj. Prošle godine ako ste bili sretni mogli ste vidjeti recimo Claudiu Schiffer i Karl Lagerfeld (tko zna nešto o svijetu mode, znati će tko su ovi), krenuo sam malo se prošetati da vidim, možda ulovim kakvu poznatu ličnost. Uglavnom see and be seen event.
Kao što sam rekao prije Dusseldorf ima jednu dugu ulicu zvanu Königsallee, koja je krcata najekskluzivnijm markama (i najpoznatijim) u svijetu mode.
Iako sam očekivao nešto sličnome onome što sam vidio, ipak sam bio iznenađen nekim stvarima. Pa krenimo redom.
Samo neke od poznatijih marki.
Svaki dućan je ima zaštitara na ulazu, svaki dućan je pokušao na svoj način nekako prikazati sebe u najboljem svijetlu.
Neki su probali da stavljanjem nekog DJ-a i žive muzike.
Ipak većina se oslanjala na besplatnu cugu te hostese koje su se smijale i zaželjele vam ugodan ulazak
Naravno crveni tepih su bili must na svakome ulazu.
Kao što vidite uglavnom sam slikao izvana, ko neko bokče, jer evo nisam imao ni pratnju ni oblekicu da se šetkaram unutra van, te glumim da sam bogat, a ubit se samo švercam i isprobavam besplatni šampanjac. Mislio sam, ali sam skužio da zaštitari ipak paze koga puštaju unutra.
Evo jedne čudne slike. Jeste li ikad vidjeli da ispred Chanella stoji takav red. Čovijek bi rekao da se dijeli crni kruh.
Tiffany krcat da nisi mogao ući unutra. Tiffany gdje je najjeftiniji komad bilo kakvog komada nakita 250,300€
Uglavnom ulazilo se izlazilo van unutra sa hrpom torbica. Nažalost falio mi je Kornelije i njegov fotić da bi vidjeli sve te klinkice, pa i starije tete, koje kupuju kao lude. A kupovalo se. Debelo sumnjam da su bile neke stvari na popustu.
Sve u svemu, ako se nešto moglo vidjeti je to da je recesija i financijska kriza sasvim relativan pojam. Pogotovo u Njemačkoj, gdje ima hrpa bogatih ljudi. Ali jednostavno nije bitno, kakvi god svjetski problemi uvijek će biti neki postotak ljudi koji neće imati problema baciti hrpu para na neke trivijalne stvari poput odjeće. I shvatit da to vi nećete biti vi, hehehehe. Te jedino da se poveća prodaja samo vodeći modni magazin mora reći danas dućani rade do ponoći i odjednom se sakupi 200% više ljudi.
Na kraju nisam ostao predugo, jer svakom slikom koju sam slikao van ovih dućana osjećao sam se kao ona klinka iz bajke "djevojka sa kutijom šibica".
P.S.
Pozdrav iz Njemačke.
13.09.2011. u 10:16 sati | 1 Komentara | Print | Link | Na vrh
Dvorci i Rajnski Rizling
Mislim da je prošlo dovoljno vremena, te je vrijeme da se godišnji zaboravi i počinje opet sa radom.
Još prije godišnjeg smo ja i Kornelije otišli na izlet u prekrasni predio Njemačke koje se zove Rheinland. Predivni krajolici uz rijeku Rajnu. Ako bih imao turističku agenciju, uz sve one standardne ponude, ovu rutu bih definitivno stavio kao top destinaciju negdje u jesen. Pogotovo za ljude kojima more i sunce nije jedino što postoji na svijetu.
Kao što čete vidjeti, ova ruta je definirana trima pojmovima: Dvorci, Rajnski rizling, prekrasni krajolici.
Ruta koju smo obavili ja i Kornelije vas vodi niz tok rijeke Rajne. Najbolje bi vam bilo kad bi ovaj izlet mogli podijeliti na dva dana. Jedan dan uzmete jednu stranu rijeke, dok drugi dan uzmete drugu stranu rijeke, budući da oboje obale pružaju dovoljno sadržaja za cijeli dan.
Mi smo radili ovu rutu sa autom, ali iskreno mislim da bi nekako bilo lijepo da se ovo odradi i vise avanturistički, recimo biciklima. Budući da je ruta u klancu, sunce vam i neće toliko smetati. Također imati ćete više vremena provoditi uživajući u ovakvim krajolicima
Ovaj predio je načičkan sa toliko dvoraca da doslovce svakih par kilometara imate neki dvorac. I pod dvorcima mislim kompletne dvorce potpuno očuvane. Jedina stvar koju morate imati na umu da se ulazi u većinu dvoraca plača, te da imaju radno vrijeme, tako da morate vrijeme za razgledavanje dvoraca rasporediti tako da to obavite u prijepodnevnim satima.
Evo nekih od dvoraca.
Nažalost kako smo ovu rutu napravili nekako nabuf, moram priznati da se nismo toliko povijesno pripremili. Tako da ne znam ime svakog dvorca, ali vjerujte mi kad vam velim da svaki ima bogatu povijest, te da materijale za to dobite vrlo vrlo lako bilo kojem selu.
Uz ovaj dvorac postoji jedna vrlo smiješna zgodba. Naime osim što je ovo predivan dvorac, ovo je i hotel. U kojem smo ja i Kornelije pod svaku cijenu željeli odsjesti. Probuditi se i imati neki ovakav pogled van sobe
je nešto se posebno plača. Ipak cijena jednog noćenja je bilo 90€ ako se ne varam, što i nije puno. Uglavnom nismo bukirali sobu, već smo se nadali (budalasto) da će biti soba. Kad smo išli uz brdo, prestigao nas je neki skupi auto, što nije bio dobar znak. Ušli u hotel, koji je jako mali, dočekala nas djeva u srednjovjekovnoj odjeći, te nam na pristojan način rekla da se u ovome hotelu mora mjesto bukirati bar nekoliko mjeseci unaprijed.
Moj topli savjet, obavezno napravite to.
Jedan od najpoznatijih dvoraca. Koji je baš kad smo ga mi posjetili bio u stanju renoviranja. Međutim sami položaj dvorca vam može odati u kakvom prekrasnom krajoliku se nalazi.
Pogled sa tornja jednog od dvoraca. Prekrasno, jednostavno prekrasno, nemam što drugo za reći.
Uz dvorce, ova regija je ipak poznata i po sljedećim stvarima.
Imati ovakvu nekakvu vinariju je sto posto san svakog čovjeka koji mašta da se, kad jednom zaradi brdo para, povuče se u ovakav nekakav kraj i počinje baviti vinogradarstvom.
Uglavnom iako nismo išli detaljnije istraživati što ova regija nudi na vinskom planu. Vozili smo. Ipak prije spavanja imali super bocu vina. Prefino.
Čak ako i ne odsjednete u nekom fancy hotelu, ima ih hrpa malih u prekrasnim selcima, koja su kao iz bajki.
Pogled iz naše sobe.
Za kraj jedna umjetnička slika, malo više sjeverno od dvorci.
Zahvaljujem Korneliju na korištenju njegovih slika.
Sve u svemu jako jako jako toplo preporučujem. Romantično (ja nažalost morao ići sa Korneljiom), totalno opušteno, predivno iskustvo za oko i nepce. Ja sam osobno ostao totalno opčinjen, te se mislim vratit uskoro da malo pobliže istražim taj kraj.
P.S.
Pozdrav iz Njemačke. Nadam se da post nije predug.
Zanima me kako će se blog vidjeti na novoj stranici.
05.09.2011. u 09:44 sati | 3 Komentara | Print | Link | Na vrh