Vogue Fashion Night out

Za one koji nisu upućeni u svijet mode (nisam niti ja, vidio poster, hihhihh), 9.Septembera je bio Vouge fashion nigh out. Ovaj event se održava na svjetskoj razini.
Cijeli cilj ovog događaja je bilo podići prodaju luksuznih modnih marki, budući da je i njihova prodaja patila zbog recesije i svjetske globalne krize. Cijeli koncept je bio zamišljen od Vouga i Anna Wintour.
Ipak cijeli koncept se svodi na to da na taj dan sve ekskluzivne marke rade do ponoći.

Budući da je Dusseldorf jedan od glavnih modnih centara u Njemačkoj, ove godine se i ovdje održavao taj događaj. Prošle godine ako ste bili sretni mogli ste vidjeti recimo Claudiu Schiffer i Karl Lagerfeld (tko zna nešto o svijetu mode, znati će tko su ovi), krenuo sam malo se prošetati da vidim, možda ulovim kakvu poznatu ličnost. Uglavnom see and be seen event.

Photobucket


Kao što sam rekao prije Dusseldorf ima jednu dugu ulicu zvanu Königsallee, koja je krcata najekskluzivnijm markama (i najpoznatijim) u svijetu mode.
Iako sam očekivao nešto sličnome onome što sam vidio, ipak sam bio iznenađen nekim stvarima. Pa krenimo redom.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Samo neke od poznatijih marki.
Svaki dućan je ima zaštitara na ulazu, svaki dućan je pokušao na svoj način nekako prikazati sebe u najboljem svijetlu.

Photobucket

Photobucket
Neki su probali da stavljanjem nekog DJ-a i žive muzike.

Ipak većina se oslanjala na besplatnu cugu te hostese koje su se smijale i zaželjele vam ugodan ulazak

Photobucket

Photobucket

Naravno crveni tepih su bili must na svakome ulazu.
Photobucket

Kao što vidite uglavnom sam slikao izvana, ko neko bokče, jer evo nisam imao ni pratnju ni oblekicu da se šetkaram unutra van, te glumim da sam bogat, a ubit se samo švercam i isprobavam besplatni šampanjac. Mislio sam, ali sam skužio da zaštitari ipak paze koga puštaju unutra.

Photobucket
Evo jedne čudne slike. Jeste li ikad vidjeli da ispred Chanella stoji takav red. Čovijek bi rekao da se dijeli crni kruh.

Photobucket
Tiffany krcat da nisi mogao ući unutra. Tiffany gdje je najjeftiniji komad bilo kakvog komada nakita 250,300€

Uglavnom ulazilo se izlazilo van unutra sa hrpom torbica. Nažalost falio mi je Kornelije i njegov fotić da bi vidjeli sve te klinkice, pa i starije tete, koje kupuju kao lude. A kupovalo se. Debelo sumnjam da su bile neke stvari na popustu.

Sve u svemu, ako se nešto moglo vidjeti je to da je recesija i financijska kriza sasvim relativan pojam. Pogotovo u Njemačkoj, gdje ima hrpa bogatih ljudi. Ali jednostavno nije bitno, kakvi god svjetski problemi uvijek će biti neki postotak ljudi koji neće imati problema baciti hrpu para na neke trivijalne stvari poput odjeće. I shvatit da to vi nećete biti vi, hehehehe. Te jedino da se poveća prodaja samo vodeći modni magazin mora reći danas dućani rade do ponoći i odjednom se sakupi 200% više ljudi.

Na kraju nisam ostao predugo, jer svakom slikom koju sam slikao van ovih dućana osjećao sam se kao ona klinka iz bajke "djevojka sa kutijom šibica".

P.S.
Pozdrav iz Njemačke.


13.09.2011. u 10:16 sati | 1 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

< rujan, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Komentari da/ne?

Opis bloga

Dnevnik hrvatskog slobodnog mladog bivšeg FER-ovca koji je putuje poslovno po različitim zemljama.
Nakon skoro dvije godine na Bliskom Istoku, nakon Riyadh-a i Bahraina,
radnja se odvijala u Sankt Petersburgu u Rusiji. Rusija prošla, pa malo lutao po balkanu. Nakon skoro pa pola godine Kosova, bio na drugom kontientu. Točnije Johannesburg/Pretoria u Južnoj Africi. Bio jedno vrijeme u Europi (sušno razdoblje bloga), a sad sam u Mexicu.

Opis različitih običaja i života u zemlji kroz moju svakodnevnicu


Kontakt:

pisc99@yahoo.com-mail
pisc99- Skype kontakt

Copyright by pisc99

Linkovi

Mountain bike product reviews
EngHr rječnik
EngDeu rječnik
MTB trail reviewsjavascript:%20void(0);
SpanishDict

Blogovi

Akcije (obavezno posjetit):


Ufff nije me bilo predugo ovdje.



One koje obožavam čitati (ili gledati):


Marina Kuharica
Mala od palube
Kiki's Parlour
gosponp profesor
alexxl
KinkyKolumnistica
Ribafish
Kucanica u Japanu
Eurosmijeh
little black book
vodoinstalaterske kronike
otrovna

Drago mi je vidjeti da još uvijek ima vetarana ovdje :-)
Nadam da ću dodati neke nove.

Koje čekam da se vrate:

CHOCO
JJA
Athena Air
S ulica Kabula i malo sire
Hybrid


Grbovi zemalja

Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Photobucket
Photobucket
kosovo1
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension
 photo Untitled.png

eXTReMe Tracker