travel freak
nekoliko malih vijesti - Travel Freak - Blog.hr

To travel is to live.
Hans Christian Andersen

The World is a book, and those who do not travel read only a page.
St. Augustine

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
Mark Twain

Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living.
Miriam Beard

Don't tell me how educated you are, tell me how much you have traveled.
Mohammed

The journey is my home.
Muriel Rukeyser

I haven't been everywhere, but it's on my list.
Susan Sontag

11.05.2006. četvrtak

nekoliko malih vijesti

Jucer sam imala dva intervjua za posao. Mislim da imam dobre sanse dobiti jedan od tih poslova. Intervju za njega mi je sredila jedna bivsa kolegica i zapravo ni nije bio pravi intervju. Imala sam vise osjecaj da cavrljamo uz kavicu. Sad je pitanje da li mi stvarno zele dati posao, koliko novaca nude, itd. Posao nije nesto posebno, administracija u jednom arhitektonskom birou, ali mislim da bi imala vise odgovornosti nego na sadasnjem poslu.

Drugi intervju sam uprskala. Nisam mogla smisliti nista pametno za reci, a to je prava steta pogotovo zato sto su bili odusevljeni mojim motivacijskim pismom. Rekli su mi da moje pismo stvarno upada u oci. A bar nesto! Inace je ovaj posao jos gori od prvog, vise-manje kao neka tajnica, ali placa je dobra, a slobodni dani jos bolji. U principu dobijes ugovor za 36 sati tjedno i imas pravo na 25 slobodnih dana. Ali ako odlucis raditi 40 sati umjesto 36, svaki tjedan stedis 4 sata, a to ti znaci jos 25 dodatnih slobodnih dana! U biti onda imas 50 slobodnih dana godisnje. Pa to je 10 punih tjedana! Covice bozji, pa samo zbog toga bih odmah prihvatila ovaj posao! To bi znacilo da mogu ici na vise putovanja godisnje, a uz to ici i u Hrvatsku svake godine (ili cak 2 puta godisnje!). Bilo bi to stvarno nevjerojatno. Tako nesto ne mogu uopce ni zamisliti... Ali kao sto sam vec rekla, intervju sam uprskala i znam 100% da nista nece biti od toga. Steta.

U oba slucaja bi vec ovaj tjedan trebala cuti sto i kako - da li su mene izabrali ili ne. Bar ne moram dugo cekati. Cak i ako u oba slucaja dobijem negativnu reakciju, necu se uzrujati. Za 2 tjedna idem na putovanje i to je meni u ovom trenutku najvaznije. Za 2 tjedna u ovu uru sjedit cu u avionu za Meksiko City! Jucer sam isla u meksicku ambasadu pokupiti vizu za Meksiko koja je u meduvremenu stigla. Tako da vise nema nikakvih prepreka koje bi mogle unistiti moje putne planove. Jedva cekam zaputiti se prema aerodromu i krenuti u novu pustolovinu. U ovom trenutku nista ne moze unistiti moje dobro raspolozenje. Uskoro idem na putovanje, proljece je konacno stiglo, sunce sija... Pa sta mi jos treba u zivotu?


15:26 Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
Blog o svemu sto se dogada u mom zivotu, a pogotovo o putovanjima.



tko sam ja?
Ja sam Nina, u srpnju sam napunila 31 godinu i stjecajem okolnosti zivim u Nizozemskoj. Zivim zajedno s mojim zivotnim suputnikom koji se zove Bart i pretpostavljam da svatko, zahvaljujuci njegovom imenu, moze pogoditi da se radi o jednom Nizozemcu. Zivimo u Rotterdamu u kuci koju vec godinama preuredujemo, s polovicnim uspjehom.

Radim kao reintegracijski konzulent. S obzirom da takvo sto ne postoji u Hrvatskoj, objasnit cu o cemu se radi. Moji klijenti su ljudi koji su zbog svakojakih problema vec godinama nezaposleni. Ja im sredujem volonterske poslove s ciljem da se oni ponovo naviknu na radni ritam, steknu malo radnog iskustva i malo se aktiviraju u potrazi za pravim poslom.
Diplomirala sam na Ekonomskom faksu u Splitu, a sad studiram nesto kao socijalno pravo u Rotterdamu. U rujnu mi pocinje druga godina.

Najveci hobi mi je putovati, a osim toga volim alternativnu mjuzu, ici na koncerte i rock festivale, uciti strane jezike, druziti se s ljudima iz cijelog svijeta, more, knjige, dobre filmove, itd, itd.