01.03.2007., četvrtak

The boring side of infantility iliti Post #4

Bože, kako me svijet i imbecili u njemu znaju nairitirati...
Naporan je. Živcira me. I misli da ima prava na to. Kriste, kad bi svakom frendu/frendici dao da mi skače po glavi svake jebene sekunde, ostao bi bez živaca u roku 2 dana... Jebe mi se tko se duri i zašto. Mrzim infantilne i inertne ljude. Mrzim ih. Nema ničeg lijepog u njima ni njihovom ponašanju. Zato, draga moja Seamaiden, nemam namjere istaknuti nešto lijepo svaki dan. Jer mi ide previše na kurac to tupavo držanje. Ne da mi se to slušat više i sam odabirem izbjegavati sve takve ljude. Ne, nisi ti kriva. Ne, nisi ti centrirano zlo svijeta... Volio bi biti saslušan jednom. Al to očito neće ići jer sam se ponovio previše puta, pa u skladu s tim, nemam više ni namjere ponavljati išta. Ili mi daj 3 sekunde da ti nešto kažem i katkad to UZMI U OBZIR KAO ISTINU ili odjebi. Toliko jednostavno, ajmo sad svi skupa slovkati - O D J E B I. There. I'm done.

A u novostima iz svijeta:

Jučer sam imao faking najgori (fizički) dan u cijelom svom životu. Prvo mi se migrena zakačila, pa sam zaključio da je to radi faking take-out hrane iz faking usranog "Gabreka". Zatim, nakon što je navečer migrena kulminirala sa žešćom trbuhoboljom, počeo sam se valjati po krevetu od boli i tresti se. Nakon toga sam povraćao još 3 puta (ranije u danu sam već povratio 3 puta, pa je to sveukupnih 6 bljuvova/dan) Da stvar ne bi bila jednostavna, od boli sam grčevito stiskao zube, pa mi se upalio jedan bolesni zub i usto pojačao bol na uho. Dakle, ajmo sumirati: migrena, trbuhobolja, povraćanje, zubobolja, upala uha. U ISTO FAKING VRIJEME. AAAAARRRRRRRRGHHHHHHHH... *čitaj: bolilo je u 3 p***e materine*

Enivej, how was your day?!?!

*leaving the room to the blank stares of surounding people*

Odoh...



- 23:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ponovni pokušaji i propali (ne)uspjesi...

Čovjek dok je živ......nije mrtav.
Voli bližnjeg svog kao što voliš i.....gumene bombone.
Malo je pravih prijatelja na svijetu, al oni koji to jesu......nemaju novaca.