But I'm a creep... I don't belong here...


When you were here before,
Couldn't look you in the eye
You're just like an angel,
Your skin makes me cry

You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You're so fuckin' special

But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

I don't care if it hurts,
I wanna have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

I want you to notice
when I'm not around
You're so fuckin' special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here, ohhhh, ohhhh

She's running out again
She's running out
She runs runs runs runs...
runs...

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so fuckin' special
I wish I was special

But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

I don't belong here...



Danas se javila zena iz ministarstva... kaze ok sad imamo sve papire.. i procedura nostrifikacije moze pocet... NAJZADDDDDD grrrr banghm sad sljedi ono glavno.. procedura traje 84 dana... isuse odakle 84..zasto ne 80.. zasto ne 90.. 2 mjeseca.. 3 mjeseca.. a tacno bas 84... sa ovome.. gubim posao u cro kog su mi ponudili jer najranije mogu pocet tek u 9.. 10-og mjeseca... a dobro pise .. po zakonu procedura traje mjesec dana... al fakat neki zakoni u cro nisu za svakog iste...
a nis.... vazno da ja prevedem... pa kad dodjem dodjem... ionak necu moc sredit tu sve do tad... u zadnje vrjeme sve se sakupilo... danas sam trebao dat dva otkazna resenja.. dao sam jedan... al druga ce dobit u ponedeljak.. jer nije bila na poslu... bila na zakop.. pa ce se malo odlozit.. idem menjat neke stvari... jer sto si vise dobar.. radis sve kako drugi hoce.. onda najebes... a dosta mi je.. dajes im prst ..oni zele ruku.. ima brdo cura koje hocu radit sa mnom... mlade.. ambiciozne..pametne... zelne dokazivanja... a ne ove nimfomanke... koje citav dan samo kava.. ovo ono.. kazes donesite ovo a nemoj bas sad.,.. kud si bas sad nasao to potraziti... kad kazes treba mi to sterilno.. odgovor..a sto si sam ne steriliziras.. kad radno vrjeme pocinje u 14 oni dodju u 15.. kad trebaju otic u 14 oni u 12-13.... dobiju puno poklona.. bonusa.. ekstra putovanja...al fakat ne znaju to cjeniti.. pa ok... pocinje cistenje tih parazita...sto da se ja nerviram i gubim zivce da bi neko zivia na moja ledja i moj znoj?


23.05.2007. u 20:26 | K | 3 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Sve je lako kad si mlad




  • Sve je lako kad si mlad

    Linkovi







    Omiljeni blogovi


    price iz becke sume
    paix
    žena zmaj
    come to the cabaret...
    našla sam
    pure poison
    ruzy
    moja najdraza Limuzinka :)


    Free Website Counter






    Fans on the page


    Locations of visitors to this page