Image and video hosting by TinyPic Provod u mojoj školi... - Ich Liebe Tokio Hotel - Blog.hr

Ich Liebe Tokio Hotel

ponedjeljak, 07.09.2009.

Provod u mojoj školi...

Bilo je odlično!Sjedila sam s najboljim prijateljem i imam najbolju razrednicu i najbolje profače na svijetu!
Koliko sam sama sebe žalila a zapravo sam jedva čekala da vidim ta lica svojih prijatelja...dobili smo i dvije nove cure...
Sutra je Gustijev ročkas...jedva čekam...danas opet čekanje do ponoći...
Stavit ću vam par pjesmica da vas oraspoložim ako vam je bio loš dan u školi...slijedi...


...Justin Bieber...


Moji dragi Bulletovci....


My chemical romance...=)...

Idem...pusa....=)

- 10:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.