Image and video hosting by TinyPic Novi dar na TH: - Ich Liebe Tokio Hotel - Blog.hr

Ich Liebe Tokio Hotel

utorak, 30.06.2009.

Novi dar na TH:

Ja nisam ni sama mogla vjerovati što zbog ocijene 5.0 dobiješ sve što poželiš.E pa ja sam dobila DVD Harry Potter i Plameni pehar,novčanik na TH i slatku malu srebrnu torbicu.
Pa kad sam već spomenula novčanik,da vam ga i pokažem:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Hehe...što nije cute?=)
P.S:Sorry što je slika mala,ali kada sam stavila na TinyPic bila je prevelika...

Još malo pa će ručaknjami pa ja gibam...AufWiedersehen!mah
- 17:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.