Image and video hosting by TinyPic Kad svi pišu o tome... - Ich Liebe Tokio Hotel - Blog.hr

Ich Liebe Tokio Hotel

utorak, 16.06.2009.

Kad svi pišu o tome...

...e onda ću i ja...Tom ''ima'' curu.

Evo malo vijesti sa BILD.de:


Top Njemački rockeri Tokio Hotel trenutno snimaju svoj novi album u LA-u, ali to nije spriječilo Toma Kaulitza u flertu sa kolegicom!

Devetnaestogodišnji gitarista je viđen u baru u društvu mlade Američke pjevačice Chantelle Paige (21) iz hip hop grupe Flipsyde.

Izmjenili su poglede i nekoliko pića. U jednom trenutku, čak je stavio ruku na njeno koljeno!

Da li su otišli u hotel kako bi nastavili zabavu tamo?

Tokio Hotel menađer i producent David Jost za BILD: "Tijekom dana, Tom puno radi na albumu. Što on radi navečer, ja nemam pojma."

A evo i slike:
Image and video hosting by TinyPic

A sada i moje poruke:

Zašto ne puste čovjeka na miru...uostalom možda je ovo samo prolazno...

A sada ja idem...učim kitice jer ipak recitiram na priredbi...ali ok...meni paše...sada bok!=)
- 11:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.