Image and video hosting by TinyPic Tokio hotel putuje u L.A.??? - Ich Liebe Tokio Hotel - Blog.hr

Ich Liebe Tokio Hotel

ponedjeljak, 25.05.2009.

Tokio hotel putuje u L.A.???

Izvor:Tokio hotel Croatia

Tokio Hotel putuju u L.A. incognito ?!
NIJE SLUŽBENO POTVRĐENO

Martin iz Cherrythreerecords

Photobucket
''Album izlazi u Rujnu. Milom ili silom. Mi vijerni TH fanovi smo čekali predugo. Da, ja sam veliki TH fan."

Photobucket
''Znate, dečki moraju putovati pomalo skriveno i ne najavljeno. U protivnom nastane ludnica, a ja ne želim da nešto spriječi dovršavanje albuma.
Ono sa stalkerima nas je definitivno usporilo."



Fan: Da li će oni biti u L.A.-u sljedeći tjedan? Tako sam čuo

Martin: Razgovaramo o tome da dođu u LA dovršiti neke snimke ali još ne znamo da li će to biti sljedeči tjedan.

Martin: Bill se malo loše osjećao ovoga tjedna. Blaga gripa

I jedan video za kraj:
Bill,Tom,Gustav i Georg na Cheery tree radiu prije Screama:




Vijest za kraj:Jeste li čuli za TokioTube?Ne?Pa vrijeme je da čujete jer i to postoji i to samo za TH fanove!!!
Zato ja stavljam link....
TOKIO TUBE

Pa još je jedan post gotov!Veliki pozz od:

TH girl



- 17:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.