Image and video hosting by TinyPic Početak škole: - Ich Liebe Tokio Hotel - Blog.hr

Ich Liebe Tokio Hotel

ponedjeljak, 20.04.2009.

Početak škole:

Da,da...mislim da svi dobro znate što se dogodilo!
Ja sam opet sjela u svoju klupu!I odmah jedna petica(priznajem
na vjeronauku zaradiš jednu samo zato što gledaš film)!
Vjerujem da je i vama dobro započela nova školska ''avantura''.
Ispričali smo se i ispričali...i naravno došli do priče u kojoj moje frendice
vrjeđaju Billa!Nešto je na YT(YouTube)moja frendica natipkala o Billu i
kako kaže dalje smijala se do suza!Meni to uopće nije smiješno,zato sam
joj prijetila(iz šale nisam ja takva)da ću je prebiti!
Ma nasmijala se!I da jedna moja frendica pravi se cool jer je postala
pakerica.Još jednom wtf?Jesu li to moji stari prijatelji iz učionice!
A za razliku od njih naša učiteljica bila je dobra(a zapravo je bezobrazna i agresivna)...
Hm,nešto su mi svi čudni u zadnje vrijeme....

Pa...to bi valjda bilo sve...Bokić!

Miss Gabriella

Dodatak na post:

Ovo će mnoge zanimati:
Na Google sam napisala Tom Kaulitz.I našla ja nešto jaaako zanimljivo:Who is Tom Kaulitz dating?
Jeste li znali da je bio sa LaFee 2005.godine???Pored nje je Ann-Kathrin ali nije važna...
Nisam sigurna je li istina ali tko zna...
- 21:05 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.