Image and video hosting by TinyPic Je li me vi kužite ljudi??? - Ich Liebe Tokio Hotel - Blog.hr

Ich Liebe Tokio Hotel

subota, 18.04.2009.

Je li me vi kužite ljudi???

Neću reći tko ali jedna cura mi priča kako ja nisam TH fan!
Sad bi joj rekla ne znam što!Pa ona misli da je TH fan!Neka
se malo zapita!Trebali bi smo svi biti jedna ekipa a ne se
svađati i jedan drugome govoriti da nismo fanovi samo
ako se šalimo???Je li to uopće ok?
I da danas sam prvi put bila u planetariju(ma astro centar se otvorio blizu pa smo ja,mama i tata išli)!
Mljac!Pizza mi je gotova pa ću vam o planetariju pričati u sljedećem postu koji slijedi uskoro!
Bok!
- 20:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.