Image and video hosting by TinyPic Napokon novi post... - Ich Liebe Tokio Hotel - Blog.hr

Ich Liebe Tokio Hotel

subota, 10.01.2009.

Napokon novi post...

Napokon vam se javljam jer sam jučer bila zauzeta npr.:s interneta sam skidala HSM 3,išla po Toweru(ja živim u Rijeci...),ja i mama smo otišle do Tally Weijla(kupila mi je majicu Large,a ja u 4. razredu???Kaže da će mi služiti kao tunika za tajice... ),...
Pa napokon nova vijest čitala sam jedan blog(i nije da kopiram)i saznala da Bill kopira svog brata!!!Skroz novi look!!!Bill me već pomalo zabrinjava sa svojim izgledomcrycry...Više nije onaj isti Billnono....koji je uvijek bio smiješan,funky....Čak sam i čula da je jednog novinara tužio ili istukao(nisam sigurna) zato što je u časopis stavio sliku gdje je s istom jaknomheadbangheadbang!!!To je to od mene vaša draga:

MISS SHARAPEYcerekcerek
- 12:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.