Opet o ...
22.01.2008.
Ovo je stari post koji sam stavila 20.10 - pa maknula.
19.01. je točno OSAM mjeseci da smo napisali prigovor na rješenje o školovanju i do danas - ništa
Sve zakonske rokove su - probili ...
Gospođa Ružić ispred ministarstva dolazi u Split evo već dva mjeseca ... Ima bit da je Zagreb negdje preselio kad put toliko dugo traje ?
-------------------------------------------------------------------------------
U ovom postu... dajem izvatke iz Izviješća o Marijinom uspjehu koje sam danas preuzela skupa sa prošlogodišnjim izvješćima
God - 2006/07
Vrijeme provedeno u školi... nekih tri mjeseca uz izostanke zbog bolesti i "operativnog" zahvata na zubima
" Kontakt ostvaruje površno,izbjegava pogled.Nezainteresirana za druge osobe(drugu djecu u skupini)
Ponekad u frustrirajućim situacijama (najčešće kod ponovljenih zabrana)reagira burno pa i autoagresivno.Pojačava se motorički nemir ,želi otići iz učionice ili pokriva uši rukama.
Pažnja je kratkotrajna,a koncentracija na ponuđenu aktivnost je otežana.Snižen je prag tolerancije na frustracije.
Ponekad je prisutan negativizam i tako izbjegava bilo kakav rad.Aktivnosti samozbrinjavanja su usvojene.Samostalna pri hranjenju,odlasku na WC,oblačenju i svlačenju.
Prihvatila je pravila grupe ali uglavnom izbjegava kontakt igru s drugom djecom.
pitanje - Kako je ovakva Marija uopće uspila usvojiti pravila grupe?
_________________
Nakon opservacije koja uključuje aktivnosti i rad u odgojno-obrazovnoj skupini uočava se da Marija ima razvijen model komunikacije kojim jasno pokazuje koje aktivnosti želi raditi,a koje ne,a za zadovoljavanje svojih potreba najsklonija je "vođenju" osobe do željenog cilja.
U terapijskom individualnom postupku Marija dobro reagira na terapeuta ,kao i na svu drugu djecu i djelatnike,što je naravno značajno za što uspješniju socijalizaciju.
Uz inzistiranje adekvatno artikulira većinu glasova.U terapijskoj situaciji ,kad je postavljena pred određene zahtjeve i nalazi se u blago frustrirajućjo situaciji ponekad reagira motoričkim i vokalnim nemirom.
Pitanje - Poznajete li nekoga tko ne reagira na zabrane?I ovo je neka druga Marija .... Ova "odozgor" nije mogla ili tila puno toga ...
_____________________________
Djevojčica pokazuje inicijativu za rad te samostalnost u korištenju pribora.
Kroz ............ pokušalo se kod učenice razviti pozitivan odnos prema radu,prihvaćanje obveze dolaženja u .........,...preoblikovati negativne oblike ponašanja ,poticati i usmjeravati pojedine razvojne procese te dodatno razvijati pažnju i koncentraciju zbog izražene hiperaktivnosti.
Jednostavnim ...........izražavanjem te samim korištenjem ...........uspjelo se usmjeriti i smanjiti psihomotorički nemir ,snažne emocije i destruktivne nagone.
točkice su stavljene umjesto imena djelatnosti ...
Marija i hiperaktivnost ??? Aj,aj,aj... ne da nije hiperaktivna nego je spora ko mali puž i za sve je treba poticati.Pitanje - jeste li vi uopće vidjeli Mariju?
____________
U daljnjem radu potrebno zadanim vježbama usmjereno djelovati na usmjeravanje i smanjenje agresivnog ,autoagresivnog i stereotipnog ponašanja, a ostalim ........utjecati na optimalan razvoj lokomotornog,srčano-krvožilnog i dišnog sustava.
- ??? Ni jedne jedine riječi o Mariji i Marijinim sposobostima ...za penjanje,spuštanje,trčanje...kolut naprijed,natrag ...čučanj??? O djetetu koje izvanredno pliva i roni ???
_____________
Redovito i bez otpora dolazi u ........
Izraženog je senzibiliteta ,vizualne i taktilne percepcije.
Kod djevojčice sam primjetila inzistiranje na tehnci rezanja škarama i isijecanje stereotpnog oblika ( patkice iu srca) kao njezine unutarnje preokupacije.
Opet neka nova Marija - koja redovito i bez otpora dolazi ...
I jeli Vas ikada uhvatila stereotipija crtanja srca ,cvjetića , "patkica", škrabanja imena voljene osobe ???
Mene jest... a sjećam se i puno pametnijih od mene da su radili to isto .
I na kraju ovog izvješća - ja , majka i laik - nisam ništa pametnija jer , jedan dio "struke" govore jedno - drugi drugo...
- - - - - -
Što ima odgojiteljica kad potegne dijete za kosu ili mu opali šamar ?
Žutu minutu !!!
Što ima mama koja na to reagira i prijavi ravnateljici ?
Problema sa glavom !!!
Sve Vas voli Vašam mala tipkovnica!
"Ponesi me" Ivana Radovniković
komentiraj (2) * ispiši * #