Tinman

nedjelja, 24.07.2005.

Ne budi sretan i vrijedan Mravac

Nekoć je živio sretan i vrijedan Mravac, koji je dan za danom uredno išao na posao. Cijelog radnog dana je bio veseo i dobre volje pa si je ponekad i zviždukao vesele pjesmice. Bio je sretan da ima posao i njegovi su učinci bili odlični. No, bila je tu i kvaka: Mravac je radio bez odgovarajućih smjernica jer uopće nije imao nadređenog da ga vodi.

Stoga gospodin Stršljen, direktor poduzeća, odluči da se takva situacija ne smije tolerirati te zaposli Bubamaru, koja je imala veliko iskustvo s vođenjem. Prva briga Bubamare je bila da uvede kartice za evidentiranje Mravkovih dolazaka i odlazaka s posla.

Uspostavila je također i sustav primki i izdatnica. Stoga je bilo nužno zaposliti i tajnicu za pripravu dosjea i izvješća. Gospođica Paučica koju su s tim ciljem zaposlili uspostavila je ubrzo i pismohranu te postala odgovorna i za preuzimanje telefonskih poziva. Čitavo to vrijeme je vrijedni Mravac samo radio i radio i radio...

Pokazatelji, analize...
Direktor, gospodin Stršljen, bio je oduševljen izvješćima koja je primao od Bubamare te je uskoro počeo zahtijevati i odgovarajuće studije s grafikonima, pokazateljima i analizama trendova razvoja. Poradi toga je bilo potrebno zaposliti Hrušta kao ispomoć direktoru, te nabaviti novo računalo s tiskačem.

Pomalo je sretan i vrijedan Mravac počeo zaostajati s poslom i tužiti se na svu papirologiju s kojom se po novoj organizaciji morao baviti. Direktor je shvatio da mora hitro djelovati te je smjesta ustanovio mjesto šefa službe koji će nadzirati rad sretnog i vrijednog Mravca.

Na to novo radno mjesto su zaposlili Cvrčka, koji je najprije promijenio sav namještaj u svom uredu te zahtijevao novi ergonomski stol i novo računalo s ravnim zaslonom.

Vođenje, proračun...
Cijelu tu hrpu novih računala trebalo je umrežiti, a novi je šef službe dobio pomoćnika (dakako, bio mu je pomoćnik i u prijašnjem poduzeću) zaduženog za izradu strateškog projekta vođenja i proračun nove službe. Za to je vrijeme Mravac postajao sve manje vrijedan.

Međuljudski odnosi
"Morat ćemo naručiti izradu studije o međuljudkim odnosima i zadovoljstvu zaposlenih u poduzeću!", stručno je ustvrdio Cvrčak. Pregledavajući brojke i grafikone, gospodin Stršljen, direktor poduzeća, ustanovio je na svoje veliko čuđenje da služba u kojoj radi sretni i vrijedni Mravac, nije više tako uspješna kao nekad.

Stoga zamoli za pomoć vrhunskog savjetnika, gospođu Sovu, koja bi trebala izraditi analizu stanja i predložiti najbolje rješenje za njegovo poboljšanje. Nakon tromjesečnog snimanja stanja, gospođa je Sova podastrla izvješće u kojem je kao glavni razlog pada produktivnosti naveden višak zaposlenih.

U skladu s preporukom, direktor je poduzeo hitre i učinkovite mjere te otpustio Mravca.

Preuzeto sa www.vecernji-list.hr

P.S. Svaka slučajnost sa stvarim osobama i događajima je sasvim namjerna
- 09:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>