...savršen život...
31.12.2008.

Godina za pamćenje ...

Evo....stigli smo i do zadnjeg dana ove godine.
To mi je nekako dalo inspiraciju za novim postom.

Najprije, željela bih prokomentirati ovu godinu.
Nadam se da Vam je svima barem malo sreće donijela. =)
U mom slučaju, donijela je mnogo sreće.
I zahvalna sam joj na tome.

Ova godina donijela mi je mnogo lijepih trenutaka, trenutaka odlične zabave, novih prijateljstava, novih ljubavi, smijeha, šala, podrške, nade, uspjeha, dobrote.....a odlučila je očuvati i jedno prijateljstvo 4 najbolje prijateljice. I za to sam joj zahvalna!

Nadam se da je i za Vas ova godina bila godina za pamćenje.
Za mene je! U to sam sigurna 101 %!

Željela bih reći ....
Da bih voljela da lijepo i veselo uđete u Novu Godinu.
U godinu u kojoj ćete, nadam se, imati mnogo uspjeha!

Sretna Nova 2009. Godina!
Puno Vas voli T.

11:22 , Komentiraj { 8 } Print
25.12.2008.

Praznici.....=)

Sretan Božić.
Dragi moji
želim Vam sve najbolje, te lijep, blagoslovljen, miran, veseo i radostan Božić i još lijepšu i uspješniju Novu 2009. godinu.

Neka Vam se svi snovi i sve želje ostvare. Neka Vam nestanu sve brige, i neka zaboravite na sve probleme za vrijeme ovih blagdana.

Puno blagoslova, mira, smjeha, uspjeha, dobrote i nade za Vas, od mene.
Nadam se da ćete se dobro odmoriti.

Ehh....to je bio onaj uvodni dio posteka, iako je logično da ide na kraj. Hihi.....

Konačno počeli praznici. Već sam uključila uzbunu za ODMOROM.
I došao je kao šlag na torti.
Baš u pravi čas. <3
Ovih zadnjih mjesec dana sam se toliko izmorila da više nisam znala ni koji je dan, datum, mjesec.......=) No, sad se to stabilizilaro.

Hvala Bogu, sad znam sve bitne informacije koje su mi potrebne.
=) Hihi.

Božićno drvce svijetli, lampice titraju, kuglice vise na boru, božićni CD svira.....a ja, uživam.

Aaaaa......nemožete ni zamisliti kako sam se sad opustila,jer konačno imam i vremena za sebe.
=)



ImageChef.com Poetry Blender



A Vi dragi moji?
Kako Vi provodite praznike?
=)
Puno Vas volim! Vaša T.

17:31 , Komentiraj { 22 } Print
14.12.2008.

=(

Evo, znam da je neobično za mene da napišem dva posta u jednom danu, ali nekako sam dobila inspiraciju.
Imam jedno pitanje za Vas: dali vjerujete u onu rečenicu, da sve najviše cijeniš, upravo kad to izgubiš.?
Eh, meni nije potrebno izgubiti zdravlje da bih shvatila kako je kad ga nemaš. Nije mi potrebno izgubiti društvo, da bih shvatila kako je biti bez njega. Ne moram izgubiti nešto, kako bih to znala cijeniti.
Možda me prije brinulo kakvu frizuru napraviti za ovaj dan, što obući za školsku predstavu, kako se izvući sa improvizacije s grupom ljudi koju ne volim baš...No od danas, to me ne brine. Bar ne u tolikoj mjeri kako me do prije 10-ak minuta. "Te" ljude nikad nije brinula pomisao, kako će nešto cijeniti kad nešto izgube. Oni to nikad nisu ni imali. Njih nije nikad brinulo koliko će cijeniti društvo ako ga izgube. Njih nitko nije ni prihvaćao u društvo.
Sad se sigurno pitate: Tko su Oni??
Oni su grupa djece i mladih s posebnim potrebama. Uključujući gluhu i slijepu djecu, te mladež.
Jedna djevojčica iz te grupice, tijekom cijelih 45 min me gledala, i na samome kraju dok smo pjevali, ona je i dalje gledala. U njenom pogledu sam vidjela riječi koje nemogu ni sama napisati, ali vjerujte dale su mi do znanja, da trebam cijeniti to što imam, i da uživam u tome što mogu. Gledala me svojim punim i velikim očima, koje nikad neće znati kako je gledati na drugu stranu života. Na onu stranu gdje možeš slobodno trčati livadom, šetati ulicom, čavrljati s prijateljicom,...

Zato, draga moja Malena, hvala Ti što si mi pokazala kako treba cijeniti ono što imaš, a ne čekati da to izgubiš.
Hvala ti Malena, ....I nadam se da ćeš s nekime provesti sretan i ugodan Božić, a u slučaju da se to ne ostvari, .....znaj da ćeš uvijek biti u mome srcu,....

Moja Malena....VOLIM TE!
P.S. Izvucite pouku iz ovog posta, jer je zbilja koristan. Ne čekajte da nešto izgubite, cijenite to prije nego što....nestane.

Puno Vas sve volim!


20:27 , Komentiraj { 6 } Print
13.12.2008.


Dragi moji.
Vidim da ste toliko navalili u shopping, da nemrem ni ja doć' na red.
Ha ha.
Šalim se, naravno. Istina je da svi ( tj. bar većina) ljudi želi kupovati poklone i poklončiće za svoje najbliže. Eh...tako i ja. Obožavam uveseljavati ljude, vidjeti osmjeh na nečijem licu, osjetiti sreću u nečijem srcu...
A mislim da je to ipak i smisao blagdana. Usrećiti drugu osobu.
A samim time, ta se osoba osjeća voljenom. Svatko bi se trebao osjećati voljenim za taj blagdan... Te u tom vremenu, ja nastupam!
Pokušavam svakome dati do znanja da je voljen, i da netko misli na njega.

Često za vrijeme Božića i drugih blagdana u tom vremenu pokušavam pomoći svakome, ako je to moguće.
Ima meni jedna vrlo čudna stvar, koja je kod nekih ljudi, samo normalno razmišljanje, a to je iduće: " Za Božić je jedino bitno dobiti što više darova, i tada sam ja veseo/la..."
bang Neznam da li tako i Vi razmišljate...? U slučaju da je odgovor potvrdan, ispričavam Vam se.

Photobucket
I, što još reći osim.... Ugodni nadolazeći blagdani!

Puno Vas voli T.



21:19 , Komentiraj { 0 } Print
06.12.2008.

Olakšanje za 2 tjedna....?

Još malo pa završava. Škola, naravnorofl
Nemogu vjerovati da nas od tog trenutka dijeli samo 2 tjedna. Moram priznati da ovih dana ima puno i previše testova, što mene bar stvara nervoznom. Nekako stvara pritisak. Sigurna sam ne samo meni.
No, to nije ništa neobično, jer se ipak događa svake godine, a događat će se još godina,...eekeek

Naime, danas sam se bacila u ozbiljna razmišljanja. Ha ha. To bih mogla nazvati planiranjem.
Neznam ni zašto, ali tako je. No, ozbiljno je, dragi moji, ozbiljno. Ha ha.
Bacila sam se u te neke vode. Nadam se da će uroditi plodom.
Ne želim Vam otkiriti kojim se hobijem sad bavim, jer je to moja mala tajna...Đizs, korisno je ( FKT.), ali komplicirano...te zahtjeva mnogo truda..
Đizs, za nekih tjedan dana, KARAOKEsmijehsmijeh
A ja do prije 2 dana nisam imala glasa. Glasnice su uzele godišnji. pjevapjeva
Moram početi s vježbama i nekim probama, da mi se nebi dogodio blok na pozornici. Ha ha. Ma neće,...nije do sad, pa valjda neće i dalje
Pjevat ćemo ( ja i moja frendica) božićnu pjesmicu, koja mi stvarno leži i u potpunosti odgovara.
Nadam se da će žiri imati razumijevanja ako bude bilo nekih sitnih greškica.

No, dragi moji, odoh čitat jednu korisnu knjigu. O njoj drugi puta.
Pusica.
Puno Vas voli T.
Mwaa....I Fala na svim kommanchima....Love ya!fino
Photobucket


14:35 , Komentiraj { 5 } Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2010 (2)
Listopad 2009 (4)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A opisat ću ovo kao...


Ukratko? Ovo je mjesto na kojem ću pisati o svojim mišljenjima i stavovima :D Uživajte!







.Da mi je imati moc, da se pretvorim u noc, pa da vidim cijeli grad i saznam gdje si sad. Da ti se uvučem u snove i saznam kako se tvoja ljubav zove.

.Izmislit cu svijet ljepsi od svih, pretvorit cu tebe u najljepsi stih, ne dam da odes iz zivota mog, ti si moja sudbina, zapisao je BOG.

. Ako neko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime priznat cu mu da te voli vise od mene :) .

.Znam da si isti ko prije jos drhti ti ruka i srce ti lupa kad zoves me.




credits
Dizajn: SpeciaL DesigN - Kostur: duckdz.