petak, 28.03.2008.

Sada je stvarno zadnja prilika! Hoćeš li ju propustiti...opet??

Nemam pojma šta se događa. Izgubljena sam, totalno.
Što se dogodilo? Sve se promjenilo?
I znam da je sve loše završilo kao i uvijek!


Image Hosted by ImageShack.us

Sada se teško vratiti na staro. Jel da, mačak?
Trudiš se, a on je tvrd. Ne popušta!
I onda kada se zaljubiš...slomi te, ranjiva si.
To im je i bio plan. To su
Oni.


Image Hosted by ImageShack.us

Jedna greška i sve se mijenja.
Šta je tebi uopće u glavi? Hoćeš li mi reći?
Zbunjuješ me..
Odluči se šta želiš.
Koga?

A fali mi jako. Sve.
Takva sam osoba. Ne mogu protiv toga!
jbg


Image Hosted by ImageShack.us

I sad kad mi najviše trebaš...tebe nema

- 16:47 - Tell something... (34) - if you want... - :)

petak, 21.03.2008.

I dok je odlazila, on je gledao njen hod. Pogleda ga još jednom, znao je da je voli, ona je znala da ga voli...

Sjedili su na pragu sreće,
zagrljeni, on je ljubio njen vrat.
Izgledali su sretno, totalno zaljubljeni,
njima vrijeme stalo je tad.
Polako otvara oči, sunce zalazi,
ona kaže kasno je već.
Lagano se odmakne i leđa okrene.

Dok je odlazila, on je gledao njen hod.
Pogleda ga još jednom,
znao je da je voli, ona znala je da ga voli
i oni su sigurni u to..


Image Hosted by ImageShack.us

Da li vjeruješ da je užasno zbunjena!?
Htjela bi svašta reći ovog trenutka.
Ali joj to ne dopuštaš..


Image Hosted by ImageShack.us

Bliži se subota. Ne zna kako će se ponašati.
Da li će ti moći priči? Pogledati te?
Možda alkohol učini svoje...zbilja bi voljela to!!

I želi se vratiti na staro. Kada je sve bilo normalno,
kada nije bilo sumnji, kada je uživala u svakom trenutku.
I kada se smijala jer je znala da se nećeš ljutiti.
A sada pazi na svaki svoj korak, svaku riječ, svaki pokret.


Image Hosted by ImageShack.us

Može li jedan san sve promjeniti. Ne znam.
Al znam da će krenuti dalje, živjeti.
Shvati ju. Jbg

Obećao si jednom davno da ćeš ju učiniti sretnom.
I bila je. Hvala ti.
Zaboravila ti je to reći na rastanku punom suza..
Oprosti joj...molim te

- 13:58 - Tell something... (27) - if you want... - :)

srijeda, 12.03.2008.

Why d'ya have to be so cute? It's impossible to ignore you. Must you make me laugh so much, it's bad enough we get along so well...say goodnight and go!

Hladnoća vani. Naravno ja sam na toplom kao i uvijek!
Spustila se gusta magla. Baš je ružno.
Vrijeme je točno onako kako se osjećam.


Image Hosted by ImageShack.us


I mrzim sve što radim, ali jače je od mene.
Ipak ja nisam dobra osoba.
Ja sam još samo jedna kuja.
Ne možeš mi dokazati.
Tvrdoglavost.


Vjeruješ li mi kad ti kažem da mi je žao?

- 01:22 - Tell something... (15) - if you want... - :)

četvrtak, 06.03.2008.

Hvala ti...

Hvala ti za ovih godinu dana.
Hvala ti za sve što si proživio zajedno sa mnom.
Hvala ti zato što me prihvaćaš takvu kakva jesam.
Hvala ti za sve lijepe trenutke ovdje.
Hvala ti što si mi dopusto da upoznam toliko ljudi.
Hvala ti što si mi dao da preuzmem kontrolu nad tobom.
Jer znaš da mi možeš vjerovat.
I znam da sam nekada bila tužna i loše se osjećala.
Al znaš da sam svaki put poslije pisanja bila malo bolje volje.

Jer i sam znaš da te užasno volim i poštujem.
Hvala ti što postojiš godinu dana.

Dada, moj blog postoji godinu dana.
Hehe, konačno sam i ja to doživjela.
Pusa svima
=)


Image Hosted by ImageShack.us


I obećajem da ću te čuvati...

- 20:32 - Tell something... (24) - if you want... - :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.