nedjelja, 10.02.2008.

Prečesto

Image Hosted by ImageShack.us

razmišljam da li sam ti ikada dosadila!?
svojim ponašanjem, izjavama, glupiranjem, pjevanjem..
ma mnogo toga je čudno kod mene
da li bi mi imao hrabrosti to reći.
možda jednom i hoćeš. zar ne?

voljela bi znat u čemu sam pogriješila!
što sam krivo napravila
ona mi je rekla za neke stvari. naravno povrijedile su me
ali poštujem to. iskrenost. samo sam to tražila
al to ne bi bila ja kad me ne bi povrijedile. jbg


Image Hosted by ImageShack.us

jučerašnji pogled me uznemirio. zašto si me tako pogledao?
i opet se osjećam krivo. naravno kao i uvijek
svejedno ne skidaš pogled. ali to si ti. uvijek to radiš
i onda odlazim. ne mogu izdržat. previše mi je
a ona samo krene, onako slana, bolna sjećanja..

sjećaš li se kada si otišao tamo..!?
obećao si..da ćeš to ispuniti kada se vratiš
kao što sam i očekivala. nisi ispunio obećanje


Image Hosted by ImageShack.us

možda nisam bila dovoljno dobra za tebe

prečesto


- 20:37 - Tell something... (17) - if you want... - :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.