petak, 25.01.2008.

Tek sad dok ležim na podu, bez imalo truda mislim na nju. I tek sad dok slažem krevet za dvoje pitam se kome li je ostavljam? Kad ostane tišina kao odgovor, ja imam još jedan razlog...

i smiješi se. još jednom.
hoćeš li se ikada vratiti, ako te sada pustim?


Image Hosted by ImageShack.us


istina? ne previše smo površni.
za jedan trenutak lažne sreće.
varamo istinu.


Image Hosted by ImageShack.us


što ako sam izgubila nešto jako lijepo i dragocjeno?
što ako sam izgubila sam ono što sam obećala čuvati?
svaka mi čast.
pripala sam
Njima.
pomogni mi molim te da te vratim. hoćeš li?


Image Hosted by ImageShack.us


mišljah nešto reći, samo usput. =)

- 15:01 - Tell something... (19) - if you want... - :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.