utorak, 27.11.2007.

Budim te, tiho s oprezom, svaki put si drukčija. Promatram kako s užasom shvaćaš da si starija. Razbit ću stakla na izlozima, polomit sva ogledala, sakrit brojke na kalendarima, kazaljke svih satova...

Image Hosted by ImageShack.us

Sluša se Ramirez.

Evo samo kratak post da se malo javim.
U zadnje vrijeme stvarno nemam vremena za ništa. Imam tolko obaveza da više ni ne stignem komentirat ljudima. Ljudi ispričavam se zbog toga, al nadam se da ću uskoro nać malo više vremena. Kod mene baš ništa previše novo. Sad za vikend su mi starci bili na kolinju pa smo sestra i ja bile same cijelu subotu i nedjelju. Haha. U subotu seka otišla na utakmicu, a ja pozvala društvo...pili smo, kartali belu, dečko i ja se mazili :) u nedjelju se trijeznili...i sljedeći vikend ih opet nema. Repriza, dada.
Ne znam o ćemu da još pišem. Jedva čekam da dođu ti praznici. Već mi je pun kurac te škole. Neda mi se dizat ocjene, ma neda mi se ništa! U zadnje vrijeme sam dosta sretna šta je super. Ne diraju me baš previše neke stvari i pokušavam se što bolje zabavit i uživat. I uspijeva mi. Idem sad. Ovo je bio samo kratak postić tek tolko da se javim i da me ne gnjavite da pišem novi.



Evo pozdravit ću neke ljude: pa pozdravljam svog bubija (Helena) kojeg jako puno volim i hvala ti što si sve ovo vrijeme bila uz mene...obožavam te, pa moju malu pakicu koju sam jako zavoljela, sanju koja mi je frendica već puno vremena, luciju, melitu, uzelku, josipu, ivu, mariju, ivonu, petru, cvitka (kreten koji me stalno grize), jocu, ma cijeli svoj razred i ak sam nekog zaboravila, a sigurno jesam, neka se smatra pozdravljenim. Ovo inače nikad ne radim, al sad me puklo.

Image Hosted by ImageShack.us


Hej little boy. I love you. Do you know that?

- 22:53 - Tell something... (45) - if you want... - :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.