ponedjeljak, 19.03.2007.

...I'm not a perfect person...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evo došla sam iz škole...bila sam u ziheru...sad sjedim u sobi i pišem novi post...danas sam sva u banani...bili smo u ziheru i svi oko mene su se zabavljali, a ja samo sjedim, pijem kakaosmijeh i razmišljam o svemu...razmišljam o svom životu, o ljudima u njemu, o svojoj obitelji...sve mi se odjednom nakupilo u glavi i sva sam tužna, ništa mi se neda, a glava mi već puca od tolkog razmišljanja...headbang ...al najviše me mučio momak...stalno razmišljam o tome da ga ne povrijedim, da mu ne kažem ili napravim nešto krivo da ga opet ne povrijedim...ali danas sam bila sva u kurcu tako da se nadam, da se moj malenikiss ne ljuti na mene jer stvarno nisam bila u stanju za ništa...namcor
svaki moj današnji smiješak bio je na silurolleyes ...nisam imala razloga da se smijem li pričam ili nešto slično...no osobe koje me stvarno poznaju znaju da sam uvijek nasmiješena i vesela...al danas sam bila potpuno druga osoba...ljudi me nekad i ne prepoznaju...namcor
konačno sam shvatila da sam ZALJUBLJENA...cerek naughty jednom u životu sam bila zaljubljena...dečka sam stvarno voljela...ali me on jako povrijedio...i dečko kojeg sam voljela je sada zaboravljen...naravno uvijek će biti u mome srcu i uvijek ću ga se sjetiti...ali on je sada konačno zaboravljen...nakon jako dugo vremena...i sad sam okrenula novu stranicu u životu...ponovo sam prohodala s jednim predivnim momkom kojeg sam povrijedila, ali on mi je oprostio i dao mi je drugu priliku zato šta je on jednostavno dobar prema meni...nema bolje osobe u svijetu od njega...barem ne za mene!!!!! i odkad samo prohodali pazim na svaki svoj pokret, riječi koje mu govorim i poruke koje mu šaljem kako ga ne bi povrijedila...jer to ne želim...dečko me je volio i još uvijek me voli i ne smijem si dopustit da ga opet povrijedim...kiss
ljubav je nekad komplicirana stvar...nekima je lijepo...prohodaju i zajedno su duže vrijeme, vole se, a onda odjedamput nekome od njih dvoje dosadi i dođe prekidbang...i onda povrijediš osobu i osjećaš se krivim...ali to je ljubav...neke ljubavi i završe sretno, naravno kada si stariji onda se lijepo oženiš i provedeš cijeli svoj život s osobom koju voliškiss cerek ali dok smo mladi i kad se zaljubimo...to obično završi loše...ja sam si obećala da više nikad neću plakat zbog dečka, jer sam se već pun kurac puta naplakala i više to ne želim...oni jednostavno nisu vrijedni toga!!!! namcor thumbup
sada više ne želim razmišljat o ničemu...jednostavno ću otić spavat i malo se odmorit...možda se više ne probudim...naughty šalim se....smijeh



...evo vam jedan tekst iz filma 10 THINGS I HATE ABOUT YOU kiss taj film mi je tako zakon...obožavam ga gledat...a najviše ovaj dio kada čita ovaj tekst!!!!! uživajte... smijeh cool

I hate the way you talk to me
and the way you cut your hair
I hate the way you drive my car
I hate you when you steer
I hate your big haunt boots
and the way you read my mind
I hate you so much it makes me sick
and event makes me rime
I hate the way you're always right
I hate you when you lie
I hate you when you make me laught
even worst when you make me cry
I hate you when you're not around
and the fact you didn't call
But mostly I hate the way I don't hate you
not even close, not even a little bit
NOT EVEN AT ALL!!!!!!!!!!




...to bi bilo sve za danas...nada mi se više pisat...stavit ću vam još neke slikice sljedeći put jer mi se sad neda zijev
...pusa svimakiss...mali moj šaljem ti pusicu i puno te vojim...cerek kiss smijeh yes kiss



I'm not a perfect person
As many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you...

...I'm sorry that I hurt you
It's something I must live with everyday
And all the pain I put you through
I wish that I could take it all away...



...voli vas vaša mala frčkava...pusakiss cool smijeh eek cerek wave zujo nut

- 15:10 - Tell something... (31) - if you want... - :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.