nedjelja, 11.03.2007.

ah subota....

Evo samo da vam se javim...jučer sam bila na josipovom i saletovom rođendanu. Bilo je zakon...pijače pun kurac...svi su bili mrtvi...poslije smo svi otišli u ziher...tamo je isto bilo zakon...svi su se zajebavali, a ja sam uživala sa svojim momkom!!!naughty kiss
Sad moram ić učit...neda mi se...al moram!!!!headbang nono ljudi uživajte...pozdrav wave


Evo vam jedna slikica smijeh

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

...to smo moj momak (Josip) i ja...kiss cerek


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

...to sam ja kod mog bubija...jao...kako sam se zamislila cool


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

...moj bubi u Dubrovniku...smokin



...bubiju se ne sviđa njegova slika pa ću stavi još jednu i nadam se da će ti se ova svidjet...kiss

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


...a ova mi je najžešća...cura se ne može dobit...lud nut cool

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


...ovo je sanja...baš je slatka...cerek wink

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


...ovo smo napisale na ploči na korani...thumbup wink smijeh naughty wave

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 18:41 - Tell something... (35) - if you want... - :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.