HEBREJIMA

VJERA PRAOTACA/PRIMJERI ŽIVE VJERE
11

Vjera je jamstvo za ono čemu se nadamo, dokaz za one stvarnosti kojih ne vidimo.
2 Zbog nje su stari postigli pohvalno svjedočanstvo.
3 Vjerom spoznajemo da je svijet stvoren Božjom rječju, tako da je vidljivo proizvedeno od nevidljivoga.
4 Vjerom Abel prinese Bogu bolju žrtvu nego Kain. Po njoj primi svjedočanstvo da je pravedan - Bog nad njegovim darovima posvjedoči - po njoj i mrtav još govori.
5 Vjerom Henok bi prenesen da ne vidi smrti te iščeznu jer ga je prenio Bog. Doista, prije prijenosa primio je svjedočanstvo da omilje Bogu.
6 A bez vjere nemoguće je omiljeti Bogu jer tko mu pristupa, vjerovati mora da postoji i da je platac onima koji ga traže.
7 Vjerom Noa, upućen u ono što još ne bijaše vidljivo, predano sagradi korablju na spasenje svoga doma. Time osudi svijet i postade baštinikom vjerničke pravednosti.
8 Vjerom pozvan, Abraham posluša i zaputi se u kraj koji je imao primiti u baštinu, zaputi se ne znajući kamo ide.
9 Vjerom se kao pridošlica naseli u obećanoj zemlji kao u tuđini, prebivajući pod šatorima s Izakom i Jakovom, subaštinicima istog obećanja,
10 jer iščekivaše onaj utemeljeni Grad kojemu je graditelj i tvorac Bog.
11 Vjerom i Sara unatoč svojoj dobi zadobi moć da začne jer vjernim smatraše Onoga koji joj dade obećanje.
12 Zato od jednoga, i to obamrla, nasta mnoštvo poput zvijezda na nebu i pijeska nebrojena na obali morskoj.
13 U vjeri svi su oni umrli, a da nisu zadobili obećanja, već su ih samo izdaleka vidjeli i pozdravili priznavši da su stranci i pridošlice na zemlji.
14 Doista, koji tako govore, jasno očituju da domovinu traže.
15 Dakako, da su mislili na onu iz koje su izišli, imali bi još prilike vratiti se u nju.
16 Ali sada oni čeznu za boljom, to jest nebeskom. Stoga se Bog ne stidi zvati se Bogom njihovim: ta pripravio im je Grad.
17 Vjerom Abraham, kušan, prikaza Izaka. Jedinca prikazivaše on koji je primio obećanje,
18 kome bi rečeno: Po Izaku će ti se nazivati potomstvo! -
19 uvjeren da Bog može i od mrtvih uskrisiti. Zato ga u p redslici i ponovno zadobi.
20 Vjerom baš u pogledu budućnosti Izak blagoslovi Jakova i Ezava.
21 Vjerom Jakov, umirući, blagoslovi oba sina Josipova i duboko se prignu oslonjen na vrh svojega štapa.
22 Vjerom Josip na umoru napomenu ono o izlasku sinova Izraelovih i dade zapovijed o svojim kostima.
23 Vjerom su Mojsija netom rođena tri mjeseca krili njegovi roditelji jer vidješe da je djetešce lijepo i nisu se bojali kraljeve naredbe.
24 Vjerom Mojsije, već odrastao, odbi zvati se sinom kćeri faraonove.
25 Radije izabra biti zlostavljan zajedno s Božjim narodom, nego se časovito okoristiti grijehom.
26 Većim je bogatstvom od blaga egipatskih smatrao muku Kristovu jer je gledao na plaću.
27 Vjerom napusti Egipat, ne bojeći se bijesa kraljeva, postojan kao da Nevidljivoga vidi.
28 Vjerom je obavio pashu i škropljenje krvlju da Zatornik ne dotakne prvenaca Izraelovih.
29 Vjerom prođoše Crvenim morem kao po suhu, što i Egipćani pokušaše, ali se potopiše.
30 Vjerom zidine jerihonske padoše nakon sedmodnevnoga ophoda.
31 Vjerom Rahaba, bludnica, ne propade zajedno s nepokornicima jer s mirom primi uhode.
32 I što još da kažem? Ta ponestat će mi vremena, počnem li raspredati o Gideonu, Baraku, Samsonu, Jiftahu, Davidu, pa Samuelu i prorocima,
33 koji su po vjeri osvojili kraljevstva, odjelotvorili pravednost, zadobili obećano, začepili ralje lavovima,
34 pogasili žestinu ognja, umakli oštrici mača, oporavili se od slabosti, ojačali u boju, odbili navale tuđinaca.
35 Žene su po uskrsnuću ponovno zadobile svoje pokojne. Drugi pak, stavljeni na muke, ne prihvatiše oslobođenja da bi ih zapalo bolje uskrsnuće.
36 Drugi su opet iskusili izrugivanja i bičeve, pa i okove i tamnicu.
37 Kamenovani su, piljeni, poubijani oštricom mača, potucali se u runima, u kozjim kožusima, u oskudici, potlačeni, zlostavljani -
38 svijet ih ne bijaše dostojan - vrludali po pustinjama, gorama, pećinama i pukotinama zemaljskim.
39 I svi oni po vjeri, istina, primiše svjedočanstvo, ali ne zadobiše obećano
40 jer Bog je za nas predvidio nešto bolje da oni bez nas ne dođu do savršenstva.





















































































































































































































































































































































































































































Map IP Address
Powered byIP2Location.com

TIGNARIUS

25.02.2019., ponedjeljak

ZAŠTO JE KAIN UBIO ABELA

Prema najstarijoj inačici, jer je pisao dosadne blogove!

Nema sumnje da je Jahve bio "nepravedan" prema farmeru i pohvalio kauboja!
Međutim, zašto?

I jednoga dana Kajin prinese Jahvi žrtvu od zemaljskih plodova.
4,4 A prinese i Abel od prvine svoje stoke, sve po izbor pretilinu. Jahve milostivo pogleda na Abela i njegovu žrtvu,4,5 a na Kajina i žrtvu njegovu ni pogleda ne svrati. Stoga se Kajin veoma razljuti i lice mu se namrgodi.4,6I Jahve reče Kajinu: "Zašto si ljut? Zašto ti je lice namrgođeno?
4,7 Jer ako pravo radiš, vedrinom odsijevaš. A ne radiš li pravo, grijeh ti je kao zvijer na pragu što na te vreba; još mu se možeš oduprijeti.


Doduše, Jahve ga "upozorava" da se ne ljuti (a kad smo ljuti, zna se pod čijom smo palicom) ali Kain žudi za osvetom zbog nepravde koja mu je učinjena!

A ZAŠTO DAVID NIJE UBIO SAULA*?

Samuel I

A Šaul izađe iz pećine i pođe svojim putem. 9Zatim ustade David, iziđe iz pećine i vikne za Šaulom: »Gospodaru kralju!« A kad se Šaul obazre, David se baci ničice na zemlju i pokloni mu se. 10Tada David reče Šaulu: »Zašto slušaš ljude koji ti govore da David snuje tebi propast? 11Gle, upravo u ovaj dan tvoje su oči mogle vidjeti da te Jahve predao danas u moje ruke u ovoj pećini. Rekoše mi da te ubijem, ali te poštedjeh i rekoh: ‘Neću dići svoje ruke na svoga gospodara, jer je Jahvin pomazanik.’ 12O, moj oče, pogledaj i vidi skut od svoga plašta u mojoj ruci: odsjekao sam skut od tvoga plašta, a tebe nisam ubio; spoznaj i vidi da u mojoj ruci nema ni zlobe ni opačine. Ja nisam zgriješio protiv tebe, a ti vrebaš na moj život da mi ga uzmeš! 13Jahve neka sudi između mene i tebe, Jahve neka me osveti na tebi, ali se moja ruka neće dići na tebe. 14Kako kaže stara poslovica: od nepravednika dolazi nepravda, i zato se moja ruka neće dići protiv tebe. 15Za kim je izišao izraelski kralj? Za kim ideš u potjeru? Za mrtvim psom, za običnom buhom! 16Jahve neka bude sudac, on neka sudi između mene i tebe, neka ispita i brani moju stvar i neka mi pribavi pravdu: neka me izbavi iz tvoje ruke!«



Evo nažalost teme koja postaje vrlo aktualna i u našoj konzervativnoj nedođiji kako joj tepaju "progresivci s leve strane"
Iako su im u temelju njihovog nauka nasilne metode; razbojstvo, pljačka i ubojstvo, zgražaju se nad sudbinom ilegalnih migranata, ugroženih pederskih agendi, ugroženih manjinaca tipa Fulia, Pupia, skojevskih hijena...

Ubijaju se sestre, luđak baca djecu kroz prozor, kurvini sinovi "vladaju" situacijom, nema milijuna za vatrogasca al ima milijarde za ususivače proračuna..

Camus je nešto piskarao o samoubojstvu kao jedinom ozbiljnom filozofskom problemu!
Praljak i Bušić se ubiše....sami!
Ima li ikakva smisla i razmišljati o životu, ubojstvu, samoubojstvu, egzistenciji.....ili polarnim medvedićima i tropskim papigama, rijetkim pandama..i čestim bandama?

Ima, ima!

Proći ovim životom a ne ostaviti traga na stazi koju nam je Bog namjenio prije postanka svijeta bio bi zaista veliki feler!



















- 22:58 - Komentari (26) - Isprintaj - #

22.02.2019., petak

PRAVDA

Neki dan me zvao prijatelj, optužen za pomaganje u izvršenju zločina nad nekim civilima za vrijeme Domovinskog rata.
Nakon što je odležao u pritvoru/zatvoru (više od godinu dana) i nakon 28 godina sudovanja, unatoč trima oslobađajućim presudama, Državno odvjetništvo se žalilo na presudu.
Znači, 28 godina, sustavnog terora "gnjida" skrivenih iza debelih zavjesa i zidova nedodirljivog Državnog odvjetništva nad Hrvatskim vojnikom bez ijednog dokaza.
Imao sam nepriliku upoznati neke likove iz tog miljea...uspomene su uglavnom otužne!
Naravno, postoje neke iznimke ali su prerijetke!

Ali ne, to nije sve.....
žalba

Moraš stvarno biti kurvin sin pa "štititi" državu na ovakav način.
Koji to um može smisliti i čije to noge mogu stupati po ovoj zemlji a da mu ne pukne glava i ne popucaju ligamenti.
Pišljivih par milijuna kuna, što nabiguzičari političkih i korporativnih struktura pošmrču za jedan vikend!

Zaista, zaista kažem vamo.....ovaj rod je najbestijalniji u ljudskoj povijesti.
Mi smo iznjedrili te monstrume, jer imaju pokriće u "stručnosti"..
Još ako, uz to govore jezike..he..he

Danas mi je težak dan pa sam morao napisat težak post
Sutra ću se naparat janjetinu pa ću se posvetiti vedrijim temama.

Utjecaj ljubičica (plavih) na uzgoj EUpolitičara!
Sijem žito raste "marica"
O ujedinjenju Divjakice i Žalačice (po pricipu kupusa i mesa i sarme, Plenkia i Vrdoljaka i musake)!

Zašto Marko Kraljević nije došao u Mimaru!
Zašto je Penava još u HDZ-u?
Pronalaženje "karike koja nedostaje evolucionistima" ....da vide svoga tatu...:))))
Ko Mali od Ronalda!
I naravno projekciji rasta istospolnih partnerstva za usvajanje djece iz ratom ugroženih područjaa!

Čini vam se nabacanim...ne..ne sve će to "birokrati" normirat i servirat i servisirat




- 11:22 - Komentari (9) - Isprintaj - #

15.02.2019., petak

OSMI SRBSKI USTANAK

Neki "blogoprijatelji" (iz inozemstva) su me upozorili da često pišem o nekoj aktualnoj temi u "našoj" državi a oni vani baš ne stignu stalno visit na compu (rade ljudi)..:))) pa evo šaljem link na nemile događaje.


Buda bre

Kao što vam je poznato, Wehrmacht je svake godine nakon 45. održavao vojne vježbe na Elezijskim poljanama i piknik u Hyde parku!
Tako smo i mi u duhu europske tolerantnosti, "organizovali" dane srbske armije,(čini mi se 2.put)
Šteta što zbog smrti nije došao Kosta Nađ...koji nas je jednom oslobodio
Ali od svega!
Uskoro možemo očekivati Mladića, Šljivančanina (jesu li ti živi) Vuka Draškovića, Seselja...ha..ha
Da umreš od smeha
A možda se pojavi i duh JBT-a

Inače, nisam baš zaljubljenik u Bujanca ali je čudo Božje kako nam je Gospodin duhovit kad nam preko ovakvih šalje "informacije"

Ja se zalažem da idući put dođu i čivijaši i truba Dragačeva i onaj Bandićev Palma i Ceca i Meca i Šestić (u pratnji roditelja)
Posebno bi dobro bilo kad bi istovremeno mogli organizovat i koncert panonskog mornara u Areni, da Đole zabavi hrvatske intelektualcee..mee meee
A za to vrijeme bi Krstičević mogao nabavit puške kragujevke za ugrožene Srbe, koje vodi Pupovac...
Al ih vodi...U3
Iduće godine možemo očekivati i njihovu premijerku s primjerkom potomka iz nepoznatih izvora ali poznatih posljedica!

Opet ako bolje razmislim, zamislite kako je normalnim Srbima (nadam se da ih još ima) ako ih "prezentuju"; neugledna lezba, severinasti Vučić, trogloditni Vulin, Usplahireni PUpovac, kojemu je ustaša iza svakog busa
Bože pravde!!!

Eto Hrvati, šta hoćete..vidite da može bit i gore...
Još da im uvalimo Sataršicu, Stazića i još par primjeraka karike koja nedostaje u evoluciji.....o kako sam mogao zaboravit bracu i seku Pusić..cmokić
i

Sve u svemu, vura ide v redu..

Ima jedna klupa
I na klupi četka
Hoćete li
Da vam pišem ispočetka






- 17:26 - Komentari (65) - Isprintaj - #

13.02.2019., srijeda

TEN YEARS AFTER

Moram reći da sam pomalo "ozlojeđen"
Naime, prije skoro mjesec dana je prošlo 10 godina od mog pojavljivanja na blogu..a nitko ni cviće ni litru i vodu, uredništvo bloga mi je preko puta..ni oni
Doduše, dobio sam nekoliko opomena...::)))
.
Blogiranje mogu zahvaliti don Anđelku Kaćunku koji me ponukao da nešto guknem...
Nažalost, moram konstatirati da se baš nisam nešto posebno popravio
(Poslije Boga izpravke nema..:)))

Evo što sam pisao prije 10 godina!
Zvuči poznato

Jučer je bila 42-godišnjica smrti svetog Alojzija Stepinca.
Dan prije toga, tip za kojeg većina predmnijeva da je historičar, u obliku Ive Goldsteina, sin Slavka Goldsteina, u emisiji Forum zaključuje "da je Hrvatska oduvijek bila fašistoidna, a da je, logično, Stepinac jedan od nosioca tog pogubnoga stanja hrvatskoga duha"

Ništa se promijenilo nije, jedino što se gore navedenom pridružio i omaleni Tvrtko, prezimemu zaboravih

Iz "valjaonice laži" nisu uspjeli prikupiti ništa novo što bi moglo začiniti presudu velikog pravnog uma druga Jakova (ne)Blaževića


2001-02-17
subota
Jučer je Rojs opalio po gubici Debeljuha, očekujem da IDS zatraži otcjepljenje.

Nije zatražio al je zabranio..neke koncerte, uzalud im trud svirači, vratit će se Ivan s tisuću momaka.pjevat će se pjesme naših Savudrijaka

Pozdrav prijateljima u Istri, makar nismo svi isti, pozdrav Rovignezima u Zagrebu, pozdrav plemenitom Vitasoviću::.




- 18:39 - Komentari (17) - Isprintaj - #

11.02.2019., ponedjeljak

BEZNAČAJNI LJUDI


Bog ne stvara beznačajne ljude.
Ljudi se sami trude postati što beznačajniji!
U tom smislu su predstavnici medija otišli najdalje, oni su gori od komunista, fašista,terorista i drumskih razbojnika; odjednom!

Naime, u Splitu su dečki naprašili tri-četiri kurvina sina, koji se na Rivi prešetavaju u crvenim zvezdama!
Samo, izuzetno glupo stvorenje ne može shvatiti da je taj performans bio najobičnija i najperverznija provokacija raznih vučića, đačića ili onog troglodita vulina ili velike svite jugočetnika koja vlada Srbijom.....ili bijednika pupovca, dejana jovića i ostalih gnjida, koje vladaju Hrvatskom
Sve Šešeljeva mladunčad, kojeg je usput rečeno "sud pravde" oslobodio!

Kao što znate, imam bliske prijatelje u Srbiji, na sve moguće načine pokušavam (u duhu ekumenizma, koji je također okužen) prihvatiti pravoslavnu braću kao svoju, unatoč najbjednijim pokušajima SPC-a da odustanem od toga.

Ali, avaj..i cijela hrvatska javnost je zgrožena a beznačajni Božinović, mrka lica, će da stisne kaznenu prijavu za pokušaj ubojstval
A mi?
Mi ćemo sjediti po toplim uredima, grijati svoje dupe...dok ne dođu po nas
Jer smo Hrvati, k tome i katolici
Jučer sam bio na misi u katedrali posvećenu svetom Stepincu, al to je vijest za vjerske portale, od kojih je bar polovica "ubačenih"!
Nažalost, očito nemamo dara, što bi Štulić rekao, zabranjeno je da se ogovara!
Premalo značajnih ljudi i u Crkvi i u rukovodećim strukturama!




- 13:16 - Komentari (17) - Isprintaj - #

03.02.2019., nedjelja

ZNANJE NAPUHUJE, A LJUBAV IZGRAĐUJE


I Korinćanima 8.1

Ali znanje nadima, a ljubav izgrađuje. 2Ako tko misli da što zna, još ne zna kako treba znati. 3A ljubi li tko Boga, Bog ga poznaje. 4Dakle, u pogledu blagovanja mesa žrtvovana idolima, znamo: nema idola na svijetu i nema Boga do Jednoga. 5Jer sve kad bi i bilo nazovibogova ili na nebu ili na zemlji – kao što ima mnogo »bogova« i mnogo »gospodara«! – 6nama je jedan Bog, Otac, od koga je sve, a mi za njega; i jedan Gospodin, Isus Krist, po kome je sve, i mi po njemu.
7Ali nemaju svi toga znanja. Neki, navikli na idole, još jedu meso kao idolima žrtvovano i njihova se savjest kalja jer je nejaka. 8A k Bogu nas ne privodi jelo. Niti što gubimo ako ne jedemo; niti što dobivamo ako jedemo. 9A pazite da ne bi možda ta vaša sloboda bila spoticaj nejakima. 10Jer vidi li tko tebe koji imaš znanje za stolom u hramu idolskomu, neće li se njegova savjest, jer je nejaka, »izgraditi« da jede žrtvovano idolima? 11I s tvoga znanja propada nejaki, brat za kojega je Krist umro. 12Tako griješeći protiv braće i ranjavajući njihovu nejaku savjest, protiv Krista griješite. 13Zato ako jelo sablažnjava brata moga, ne, neću jesti mesa dovijeka da brata svoga ne sablaznim.
9
1
Pavlov primjer
Nisam li ja slobodan? Nisam li apostol? Nisam li vidio Isusa, Gospodina našega? Niste li vi djelo moje u Gospodinu? 2Ako drugima nisam apostol, vama svakako jesam. Ta vi ste pečat mojega apostolstva u Gospodinu.
3Moj odgovor mojim tužiteljima jest ovo: 4Zar nemamo prava jesti i piti? 5Zar nemamo prava ženu vjernicu voditi sa sobom kao i drugi apostoli i braća Gospodnja i Kefa? 6Ili samo ja i Barnaba nemamo prava ne raditi? 7Tko ikada vojuje o svojem trošku? Tko sadi vinograd pa roda njegova ne jede? Ili tko pase stado pa od mlijeka stada ne jede? 8Zar to govorim po ljudsku? Ne kaže li to i Zakon? 9Jer u Mojsijevu zakonu piše: Ne zavezuj usta volu koji vrši! Zar je Bogu do volova? 10Ne govori li on baš radi nas? Doista, radi nas je napisano, jer tko ore, u nadi treba da ore; i tko vrši, u nadi da će dobiti dio. 11Ako smo mi vama sijali dobra duhovna, veliko li je nešto ako vam požanjemo tjelesna? 12Ako drugi sudjeluju u vašim dobrima, zašto ne bismo mi mogli još većma. Ali nismo se poslužili tim pravom, nego sve teglimo da ne bismo postavili kakvu zapreku evanđelju Kristovu? 13Ne znate li: koji obavljaju svetinje, od svetišta se hrane; i koji žrtveniku služe, sa žrtvenikom dijele? 14Tako je i Gospodin onima koji evanđelje navješćuju odredio od evanđelja živjeti.
15No ja se ničim od toga nisam poslužio. A i ne napisah toga da bi se tako postupilo prema meni. Radije umrijeti, nego... Te mi slave nitko neće oduzeti! 16Jer što navješćujem evanđelje, nije mi na hvalu, ta dužnost mi je. Doista, jao meni ako evanđelja ne navješćujem. 17Jer ako to činim iz vlastite pobude, ide me plaća; ako li ne iz vlastite pobude – služba je to koja mi je povjerena. 18Koja mi je dakle plaća? Da propovijedajući pružam evanđelje besplatno, ne služeći se svojim pravom u evanđelju.
19Jer premda slobodan od sviju, sâm sebe svima učinih slugom da ih što više steknem. 20Bijah Židovima Židov da Židove steknem; onima pod Zakonom, kao da sam pod Zakonom – premda ja nisam pod Zakonom – da one pod Zakonom steknem; 21onima bez Zakona, kao da sam bez zakona – premda nisam bez Božjega zakona, nego u Kristovu zakonu – da steknem one bez Zakona; 22bijah nejakima nejak da nejake steknem. Svima bijah sve da pošto-poto neke spasim. 23A sve činim poradi evanđelja da bih i ja bio suzajedničar u njemu.
24Ne znate li: trkači u trkalištu svi doduše trče, ali jedan prima nagradu? Tako trčite da dobijete. 25Svaki natjecatelj sve moguće izdržava; oni da dobiju raspadljiv vijenac, mi neraspadljiv. 26Ja dakle tako trčim – ne kao besciljno, tako udaram šakom – ne kao da mlatim vjetar, 27nego krotim svoje tijelo i zarobljavam da sâm ne budem isključen pošto sam drugima propovijedao.




Pavla je teško čitati a kamoli razumijeti!
Ali neprestano moram bdijeti nad Pavlovim textovima, da vidim koliko ne znam!
Ja eto pokušavam bar petkom postiti i ne piti alkohol (sad već imam problema i s duhanom)....
Vjerojatno se pitate, kakav sam ja to katolik, vjernik!
Slab, gospodo slab!
Kao što mi je jedan svećenik davno rekao; da, Tigi najlakše je ova "Božja pravila" prilagoditi svojim potrebama i tako se smatrati opravdanim..

Teške su to besjede i malo svećenika propovijeda po Pavlovom nauku, nego teoretiziraju, teologiziraju a poneki od svoje lijenosti se i ne spreme nedjeljnu propovijed, pa lamentiraju da je Bog ljubav i da svima prašta i još kakve doskočice

Zato braćo i sestre, pijmo ga dok ne pukne.....zorja

Ne, ne..ovo su samo šale i doskočice, to me ovaj đavolčić od harlekina nagovara da radim komedije

Zato braćo i sestre (vi kao drugotne) uozbiljite se, jer Gospodin bi se mogao vratiti a mi za punim stolovima i ugrijanim krevetima
Mislim da mu se ne bi svidjelo!
...


- 15:19 - Komentari (54) - Isprintaj - #

01.02.2019., petak

POLA URE TORTURE

Ukratko!
Genijalci s HRT-a su maknuli Pola ure kulture, valjda nakon 20 godina odličnih emisija i genijalnih "opservacija" SP Novaka!
Jeste čuli da je netko prosvjedovao?

Možda Fresh i ja i još pokoji "pošteni" bloger...::)))
Često se pitam, jesmo li doista toliko sjebano društvo da nema ni trunke ni razuma ni volje, za nešto promijeniti!
Letargija je je poteška bolest, koja ozbiljno hara našim područjem!

Jedino mali četničići i pokoji jugoslovenčić, nešto kao prosvjeduju
Onaj crta srpove i čekiće po spomenicima, onaj Porfirije pjeva četničke pjesme, onaj pupovac slavi Božić iako u njega ne vjeruje, Zagorci piju pivo, Hercegovci se zapošljavaju u državnim poduzećima, Njemci hodaju po mirovnim misijama, Britanci izvoze kuhare..
Bit će da je sve U3!

Naime, ja sam gledao emisiju, koju vodi onaj peder Ilinčić, koja je jel,te zamjena za maknutu emisiju..
Pa sam se prehitil na alkohol

Uglavnom, "ura ide v redu"

Idem stavit neku plačljivu kompoziciju

On je doveo još jednog pedera i ja to nis mogel gledat


- 16:21 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2019 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Travanj 2024 (1)
Ožujak 2024 (13)
Veljača 2024 (4)
Siječanj 2024 (7)
Prosinac 2023 (8)
Studeni 2023 (9)
Listopad 2023 (6)
Rujan 2023 (4)
Kolovoz 2023 (7)
Srpanj 2023 (2)
Lipanj 2023 (4)
Svibanj 2023 (4)
Travanj 2023 (5)
Ožujak 2023 (7)
Veljača 2023 (5)
Siječanj 2023 (4)
Prosinac 2022 (8)
Studeni 2022 (8)
Listopad 2022 (4)
Rujan 2022 (4)
Kolovoz 2022 (6)
Srpanj 2022 (2)
Lipanj 2022 (1)
Svibanj 2022 (2)
Travanj 2022 (5)
Ožujak 2022 (5)
Veljača 2022 (4)
Siječanj 2022 (5)
Prosinac 2021 (9)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (5)
Rujan 2021 (5)
Kolovoz 2021 (9)
Srpanj 2021 (5)
Lipanj 2021 (1)
Svibanj 2021 (2)
Travanj 2021 (4)
Ožujak 2021 (13)
Veljača 2021 (8)
Siječanj 2021 (9)
Prosinac 2020 (9)
Studeni 2020 (8)
Listopad 2020 (3)
Rujan 2020 (3)
Kolovoz 2020 (6)
Srpanj 2020 (6)
Lipanj 2020 (5)
Svibanj 2020 (2)
Opis bloga
ako imate primjedbi
mrežna pošta vam je ikpurger@gmail.com

Flag Counter