everything4you

srijeda, 27.12.2006.

...Nova Godina...

...U meni suza vise nema
poslednja kap je potrosena
nicega nema osim bola
i sada zivim zivot na pola

Evo ide Nova godina
godina, godina
a ja nisam tvoja jedina
jedina, jedina


Zadnje sekunde, kazaljke broje
kraj mene nisi, milo moje
godina nova dolazi svima
u meni nade sve manje ima
...

27.12.2006. u 16:44 • 7 KomentaraPrint#

četvrtak, 21.12.2006.

...jedna žena...

Još je jedna suza kliznula
na hladno lice osamljene žene
u srcima Božićna toplina,
a u njoj živi led...

U tišini spominje jedno ime
Moli nebo za malo utjehe
da još jednom vidi smeđe oči,
osjeti dah davno ukradenog poljupca...

U njoj nema više ničeg,
on je bio njena duša,
ruke traže njegovo tijelo
u noćima bez sna...

Umrla je jedna mladost
onda kad je otišao
Ona nema više želja,
samo onu duboko skrivenu u srcu,
da joj obriše suzne oči
i poljubi je nježno kao nekad...

Gleda kroz zamagljeni prozor,
u mraku vidi poznati lik,
Ruke joj drhte
Da li je to stvarno čudo?
Ili samo iluzija noći?...

Gleda kroz prozor osamljena žena,
briše suze
i u tišini spominje jedno ime...

21.12.2006. u 15:33 • 4 KomentaraPrint#

subota, 16.12.2006.

Nek' te stignu moje suze

...Ti ne znas koliko bola
koliko tuge sam krila
dok sam se smejala lazno
tuzna sam beskrajno bila

Nek' te stignu noci tuge
i samoce moje duge
nek te stignu one suze
dok si bio pored druge

Ti ne znas koliko bola
u mojoj dusi se krilo
koliko nemirnih snova
i kako tesko je bilo


Ti ne znas za moje suze
i bolne trenutke duge
dok sam zivela od snova
a ti si ziveo za druge...

16.12.2006. u 12:46 • 5 KomentaraPrint#

utorak, 12.12.2006.

...božićna čarolija....

...kažu da samo prva ljubav nosi neprospavane noći...samo jednom srce voli...vjerujem u to...toliko grešaka učinjenih zbog tebe...moja želja za osvetom...zbog suza..nevjere...ljubila sam druge...krali su mi noći...a u srcu sam ostala prazna...nisu me dotakli...toliko laži...da te više ne volim...da si mi velika pogreška...dok sam tražila utjehu u hladnim dodirima...govorila sam da mi je lijepo u tuđem zagrljaju...da mi gode novi poljupci...osvetila sam se jedino sebi...shvatila sam da ne mogu biti s drugima...da mi ne mogu pomoći...toliko proplakanih noći...a suze još nisu presušile...uvijek su tu za tebe...samo jedno znam...da mogu sve bih ponovila...da još jednom osjetim tvoj poljubac...tvoje dodire u zimskim noćima...tvoj miris na jastuku...pitaju me što želim za Božić...reći ću vam isto ono kao i prošle godine...njega,samo njega...kažu da se čuda događaju...želim vjerovati u to...Božićnu čaroliju...kada se svima ostvaruju želje...svi su sretni i s osobama koje vole...samo to želim....utjehu...još jedan poseban dan s njim...kad ću za njega postojati samo ja...topli krevet i miris Božić...jedan dan sreće...bez grubih riječi...problema...samo nježnost i ljubav...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

12.12.2006. u 13:29 • 3 KomentaraPrint#

petak, 08.12.2006.

...zagrli me...

...Nema vise reci
sve receno je
ljubav sto me leci
umrla je

Sad tvoje ruke zele
drugu kao nekad mene
i ne vredi mi ni
da te molim
kasno je

Ljubi me jos jednom
da osetim
da zapamtim sta gubim
kad odes ti

I trudim se da budem jaka
da me pamtis takvu
ali cim se vrata zatvore
ja vristacu

Zagrli me
stegni jako kao pre
da utonem u
tvoje tople dlanove

Zagrli me
necu suzu pustiti
kad ostavis me
prestacu i disati

Suvisne su
reci potrosene
ljubav sto me leci
umrla je


Dani mi stoje
k'o godine ih brojim
svaki je minut
bez tebe k'o sat

Zaustavi vreme
i prodaj mi
ljubav unazad...

08.12.2006. u 10:27 • 2 KomentaraPrint#

srijeda, 06.12.2006.

...ti...

ti...koji imaš najljepše smeđe oči...usne slađe od meda...dodir pamuka...zagrljaj zaštitnika...slomio si mi srce...ti...koji najbolje lažeš...tvoje su laži riječi koje bih i sad željela čuti...da me voliš...da me želiš...ti...najposebnija osobo mog života...moje dobro i zlo...nevinost i grijeh...ti...prvi si me imao...u srcu ćeš zauvijek ostati jedini...kojeg volim više od sebe...ti...izgubljena srećo...težnjo i tugo...ti...moja velika boli...shvaćaš li što ti želim reći?...moje si sve...pusta jutra...hladne noći...sunce koje više ne sija...jesenje kiše...bijeli snijeg...uprljan krvlju boli...moja si pjesma...ona najnježnija...i najtužnija...okupana suzama...moj si odraz u ogledalu...vidim te u svemu...čujem ti glas u pjevu ptica...žamoru ljudi...osjećam tvoj miris dok spavam i kad se budim...moj si izgubljeni san...izbrisane iluzije...još uvijek me ljubiš...još uvijek si moj...ali samo dok se ne probudim...sanjam otvorenih očiju...živim lažni život...sve je laž...da sam te preboljela...da te ne volim...da više ne drhtim na spomen tvoga imena...ne,samo što suze krenu i otkrivaju moju bol...ali ne plačem zbog tebe...tako samo kažem...ti nisi moja bol...samo od tebe bolujem...i ne mogu ozdraviti...nije bio za mene...nije išlo...moram se tješiti...a utjehe nema u lažnim riječima...ni tuđim savjetima..."preboljet ćeš ga,mlada si,ponovno ćeš zavoljeti,zaboravi"...mlada jesam...ali zavoljeti neću...ne,ovako više nikada...preboljeti neću...ne mogu kad je bio dio mene...možda će jednom kad prođe dosta godina manje boljeti...ali zaboraviti nikad neću...najljepši dio života...nekoga s kim sam dijelila sve...njegove riječi...nježnosti...to ću zauvijek pamtiti...ti...moje si sve...volim te...a ne smijem ti reći...želim te...a ne smijem...pola si mene...a nisi više moj...

06.12.2006. u 16:58 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 04.12.2006.

...tvoj glas...

...ljubavi jedina...večeras ti opet plačem...nazvao si me nakon toliko dugo vremena...da me pitaš što ima...pričali smo kao prijatelji...što smo zapravo?...to ne mogu odrediti...prijatelj mi nisi...volim te na drugačiji način...moj nisi...jer njoj pripadaš srcem i tijelom...rekla sam ti "super sam"...pričala sam kao da mi je svejedno...opet sam lagala...bez tebe sam jako loše...suze me prate gdje god krenem...sva sam drhtala...tvoj glas ponovno je sve probudio...željela sam ti reći da te još volim...da te želim...tvoje poljupce i dodire...da je tuga zamijenila tvoju prisutnost...zašto mi to radiš?...nazoveš ne nakon svega...normalno...priznajem...bilo mi je drago...ali užasno je teško kad znam da njoj poklanjaš one razgovore...pune nježnosti...tko zna kada ćeš me se ponovno sjetiti...i kako sam ti uoćela pala na pamet...osjećam tvoj miris...intezivno...kao da si kraj mene...zašto te ne mogu izbrisati...zašto me toliko mučiš?...i kad sam pomislila da te više nikad neću ćuti ti nazoveš...neću lagati da mi je krivo...ali ponovno sam na početku...me mogu dalje...bolim me kad znam da sam u tvom srcu bila samo...
...prolaznica

...Sleteo na moje srce
naivna sam bila
kao svetlost sa ulice
leptiru na krila

Volela sam, nisam znala
da mu kazem dosta
dok na kraju od mog srca
pepeo ne osta

Da li zivim il' umirem on sad ne mari
jedina mu zelja bila da me prevari
on ostace u mom srcu tajna skrivena
ja za njega prolaznica bez imena


Ranio je mladost moju
premalo sam znala
tom djavolu dusu svoju
prerano sam dala

Volela sam, nisam htela
da mu kazem idi
zato sada moju tugu
slep moze da vidi...

04.12.2006. u 17:07 • 1 KomentaraPrint#

subota, 02.12.2006.

...sama...

Da li volim kisu pitao si me
volim i oluju, rekoh, kad sam kraj tebe
i bilo nam je lijepo, sve smo imali
ali ti se umori od moje ljubavi

Sama, nasred puta
ostala sam, nemam gdje
zima bez kaputa
to je zivot bez tebe


Godinama gradis, rusi se za tren
mozda nije put za srecu svakom dozvoljen
imao si razlog samo sebi znan
zar nisi na svakoj slici i ti nasmijan...

02.12.2006. u 13:28 • 2 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Događaji iz svakodnevnog života,pjesme,ljubav...moja razmišljanja...

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Cmokic.blog.hr
Izgubljenanegdje.blog.hr
Razum6.blog.hr
Funk1.blog.hr
Plishana.blog.hr
Kronikaljubavi.blog.hr
Oskprincipessa.blog.hr
Just4you.blog.hr
Fight0with0love.blog.hr
Jednateja.blog.hr
Sivka.blog.hr
Ksenchy.blog.hr
Predugo.blog.hr
Souloflove.blog.hr
Looda4.blog.hr

Pjesme

Lana-Otkad te nema

Ti si taknuo najtanje žice u meni
I pokazao najljepše lice ljubavi
Zapalio vatru koja se sad ne gasi
A onda nestao kao da nikad te nije
Ni bilo tu

Otkad te nema u mom životu
Sve je poprimilo žalosnu notu
Nebo je sivo ko oči tvoje
Samo je magla uvijek iste boje

Otkad te nema ovdje kraj mene
Moje je cvijeće suho i vene
Osjeća valjda,zlo mi se sprema
Jer ja sam bolna otkad te nema


Ja pokušavam spasiti ponos ljubavi
Zato ne idem na ista mjesta gdje i ti
I neću lagati kako
Sam pogrešno nazvala tvoj broj
Samo ću moliti Boga da mi te vrati
Da budeš moj

------------------------------------------------------
Colonia-U treptaj okaMySpace Layouts

MySpace Layouts



Opet si tu kao zadnja sjena
Kao plavo modra uspomena
Svi naši dani plamene sreće,
Zarobljeni u drhtaju svijećeMySpace Layouts

MySpace Layouts



Znam da nikad neću znati odgovore sve ali,
Samo jedno te molim,reci
Gdje da pronađem te?


U treptaj oka te više nema
Tvoje kose i mirisa tvoga tijela
Nestao si kao jutarnja rosa
Usred poljupca

U treptaj oka te više nema
Tvoga glasa, topline tvoga tijela
Nestao si kao jutarnja rosa
Usred poljupca


Opet si tu kao šapat vjetra
Kao kap zvjezdanog svjetla
Sve moje misli putuju k tebi
Umirujem srce ali ništa ne vrijedi jer

Znam da nikad neću znati odgovore sve
Samo jedno te molim, reci
Gdje da pronađem te?


U treptaj oka te više nema
Tvoje kose i mirisa tvoga tijela
Nestao si kao jutarnja rosa
Usred poljupca

U treptaj oka te više nema
Tvoga glasa, topline tvoga tijela
Nestao si kao jutarnja rosa
Usred poljupca


------------------------------------------------------

Prevari me samo me ne ostavljaj

Ostace trag poslje nas i nase ljubavi
mozda ce neko pricati
da smo se voljeli
al' jedno znam nismo uspjeli

Jednom sam srecu imala
nisam je cuvala
i sve za tren je postalo ogromna uvala
i sada znam bez tebe propadam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogrijesila
i srusila sve do pepela

Prevari me, samo me ne ostavljaj
prevari me, samo ne reci da je kraj
prevari me, samo da bude kao prije
ne daj da bez tebe sama ostanem


Za druge bili smo mi
sretni u ljubavi
mozda ce nekada da se ponovi
al' jedno znam bez tebe propadam

Ko kaznu cekam svaki dan
hocu da poludim
ako je ovo san neka se probudim
i docekam da te ugledam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogrijesila
i srusila sve do pepela




Neke moje pjesme...

Uvijek ću se pitati zašto
Me je sudbina dovela k tebi
Zašto mi je pružila
Sreću kroz tvoj poljubac
Zašto mi je dala tebe
Kroz tvoj dodir

A onda mi te
Oduzela preko samo
Jedne jesene noći

Dok tiho sklapam oći
U tami svoje sobe
Molim sudbinu da mi vrati
Naše zajedničke noći
Da mi vrati tebe
I stare dane nekadašnje sreće

------------------------------------------------------------

Otišao si..
Nisi rekao zbogom ni zašto
Otišao si...
I na usnama mi zauvijek
Ostavio trag nikad preboljene ljubavi
Trag nikad zaboravljenog dodira
Prve noći u dvoje
Otišao si...
Na meni su ostali tvoji tragovi
Tvoj miris nosim u sebi...
Zauvijek...ti si dio mene

------------------------------------------------------------

Trebam tvoje smeđe oci
Dodire meke
Poljupce nježne
I tvojih usana glas
Trebam te ovog trena
Jer u tebi leži moja nada,
Spas i izgubljena sreća...

------------------------------------------------------------
a href="http://notes.blinkyou.com/" target="_blank">Check Out Blinkyou.com to make your own personal notes + much more!