petak, 05.06.2009.

Hold another hand..

Nakupina emocija, riječi kao što su upis, srednja, ocjene...
Ma daaaj, sve mi ide na živce i samo čekam trenutak kad ću puknut kao balon kad se nabode na iglu..il neki oštar predmet..whatever! Al znate..onaj balon s vodom..
Ne znam što mi je. Sve one riječi koje sam prije izgovarala..optimističnost, vjera u sebe, nada..traženje ispravnog puta..(u miru)..Sad se sve pretvorilo u pesimističnost, nema vjere, nema nade..nema puta. Ništa me ne zanima. Zar je moguće da ne maštam o budućnosti?? Tko i što ću biti kad odrastem? Hoće li uopće biti nešto od mene? Nisam valjda toliko loša? Ma daaaj..čak ne znam u čemu sam dobra, što mi ide....možda zato što ne postoji ništa gdje bih se svrstala. Pomisao na to me plaši..
Sad većina vas koja ovo pročita će sigurno mislit..ma..šta joj je..svatko se tak osjećao na kraju osmog. Sva ta iščekivanja kako će mi bit u srednjoj. Hoću li se uklopiti. Hoću li se snaći. No ne znam, možda ja to teže podnosim nego ostali. Još tri dana i ništa više neće biti isto. Znam, znaaam..nema tu nikakvog rastanka..Svi ćemo se mi još sto puta vidjeti i čuti. Ali to nije isto..najviše mi je žao posebnih osoba..koje su zauzele svaki djelić mog srca. I iskreno se nadam..da će prijateljsvo još dugo poživjeti.

Ovih dana nebo je posebno..

Image Hosted by ImageShack.us



Osjećam neki osjećaj. Ne znam ni sama što je to. Ne mogu opisati..al pozitivan je. Eto, nešto posebno u zadnje vrijeme. Nisam zadovoljna ocjenama. Toliko se trudiš tijekom godine i onda dobiješ manju ocjenu nego što očekuješ. Razočarana sam u neke ljude. Istinski. Da mogu biti tako škrti, a još znaju da odlazimo. I toliko im je teško dati veću ocjenu za prosjek nekim osobama. Strašno. Znam da tako neće biti u srednjoj. Ali..za jedan bod da ne mogu dati..smiješno! Kod mene je slučaj drugačiji. Ja sam zaslužila veću ocjenu, a dobila manju. I cijeli dan se živciram zbog toga. Nikako da shvatim da više nisam mala i da više nema popuštanja. S nekim problemima se moram sama snositi. Teško je..jer ja još učim..kako se s tim vladati.

Image Hosted by ImageShack.us



Daj mi da poletim..da osjetim tvoje mekane visine..
Daj da se smirim..daj mi neki znak da budem sigurna da će sve biti u redu.
Poljubi me svojim toplim povjetarcem..
Ucrtaj znak svojih usana na mojem licu i vjeruj..čuvat ću ga..zauvijek..!
Zaštiti me i pokaži mi pravi put..!

Ti Nebo drago..pogledaj me..kao što i ja gledam tebe diveći se svaki dan ljepotama što ih prostireš gore visoko..

I kad zatvorim oči vidim te..
Postao si dio mog života..
Moja nova nada..moja želja i moja volja..


Image Hosted by ImageShack.us



Ovisna o Nebeskim prostranstvima..











22:33 | Komentari (36) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.