srijeda, 29.04.2009.

Svijet Mašte =)

Polaganim korakom hodam mislima..istražujem svaki njihov kutak i zavirujem u najmanju rupu. Želim znati što želim. Ponekad se misli skroz zapletu te taj čvor rijetko brzo otpletem. Uvijek mi treba mnogo vremena. Uvijek.
Dok šetam mislima..ulazim u grad mašte..tamo je sve moguće i ondje ne postoji riječ ovisi, ali, zašto..Nema ih. Sve je savršeno u mojoj zemlji mašte.

Da je bar i stvarnost takva.

Danas kad sam izašla iz škole sijalo je sunce!! A nebo je bilo prekrasno. Mnogo oblaka, svakakvih boja i tako lijepo je to sve izgledalo da ti je pogled u nebo samo na tren morao uljepšati dan. Znate o čemu govorim. =)

Samo ti sunce drago sjaj s neba i učini nam svima život ljepšim.

"Priroda je Božja poruka ljudima!"

A sad poslušajte pjesmu koja mi se već par dana vrti na playlisti. Within Tempation - Hand Of Sorrow. Ako niste gledali koncert, obavezno pogledajte. Oduševit ćete se.



Ja samo razmišljam, razmišljam i razmišljam. I lijepo je kad mogu otputovati u Zemlju Mašte. Pozivam i vas da mi se pridružite =)

U mislima se gubim i pronalazim.
U mislima se osjećam sigurnom od pokvarenog svijeta.
U mislima nema ratovanja i mržnje.
U mislima ja imam glavnu riječ.
U mislima mijenjam svijet na svoj način i po svojim željama.

U mom Svijetu nema zla..dobrota vlada..samo dobrota..i pravda!!!




21:47 | Komentari (24) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.