srijeda, 18.02.2009.

Beauty Of The Beast

Ne znam zašto neki ljudi koje poznam govore da su ružni, a znaju da su lijepi. I onda kad im netko kaže da su lijepi oni se prave i govore da su ružni samo da im taj netko još govori da je taj netko lijep. Pa reci hvala..jer svi znamo da tako misliš..Ne obazirite se na naslov:)
Baš sam razmišljala i pitam se sad..zašto si cure govore jedna drugoj kako su ljepe-pa se grle..ljube..u lice :D i tak to, a dečki ne. Dobro. Oni jesu onako malo tvrđi. Heh..Al recimo ja kad vidim neku curu koja je lijepa ja to i kažem. A nikad nisi čuo od dečka da će reć..Vid onog kak je lijep..ima ljepo tijelo il šta ja znam. Haha. Inače cure si to govore. Prije nekoliko dana sam bila na facebook-u i vidjela dvije cure kako se drže za guzcu. Ono prijateljice. Inače ih poznajem..meni je to strašno fuuj.. Vidjeti kako najbolje prijateljice skaču jedna po drugoj. Zar je to stvarno potrebno??
I još kad sam danas u školi vidjela kako se neke dvije cure ljube u lice jer se nisu vidjeli čak jedan dan.. uhh..nesreće li. I onda si razmišljam..nakon tolkog ljubakanja, vješanja jedne po drugoj i još svašta..zaključujem da to nije nikakvo prijateljstvo..
Znam to..jer imam najbolju prijateljicu s kojom mi nije potrebno ljubakanje, hvatanje za dupe..Ponekad mi je potreban samo pravi prijateljski zagrljaj ili koja pusica utjehe. :)
A ne one gadosti. Fuj..

Hvala vam na lijepim komentarima iz prošlog posta.
:)
Volim vas puno.

Betty Blue


22:42 | Komentari (15) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.