petak, 06.02.2009.

Rushing and racing and running in circles. Moving so fast, I'm forgetting my purpose. Blur of the traffic is sending me spinning. Getting nowhere

Bog.
Prošlo je dosta od zadnjeg posta. Pa evo odlučih se javiti.
Zatoplilo je. I to dosta. Dokaz je kad sam jučer bila u svojoj sobi u kojoj je bilo jako zima te sam otvorila prozor i ušao je topli zrak. Vrijeme se mijenja. Stalno.
Sretna sam kada se ujutro budim, a ono sunce izlazi. Kad idem u školu jedva mogu gledati ispred sebe dok vozim bicikl. Sunce jako sjaji. Hehe. Sjaji. Podsjeća me na proljeće. A ono mi je najdraže godišnje doba. Baš sam jučer promatrala dok sam pred školom čekala da zvoni malog vrapčića. Bio je jako zanimljiv. Skakutao je sad na lijevu, sad na desnu stranu. I onda je pronašao, mislim da je to bio neki čips na podu i pojeo. Baš mi je sladak bio. I onda je nažalost zvonilo i izgubio se u trenu kad su sva ona djeca potrčala do ulaznih vrata. Ah, ljudi. Sve preplaše.
Nabavila sam album od Emmy Rossum. Sviđa mi se. Iako je pop. Ima lijepih pjesama za opustit se i za naučit. :) Album se zove Inside Out. Eto. Skinite ga. Nećete požalit. Jer ćete slušati kvalitetan glas i glazbu. Pa sad kako hoćete. :)

A e. Bliži se Valentinovo. Dan zaljubljenih. heh. Men je to smiješno. :) Možd zato što nemam nikog. A ne znam. Smiješno mi je to. Al dobro. Vama koji ste zaljubljeni želim da tak i ostanete. Osim ak vas osoba ne provocira, onda ju šutnite i nađite si drugu. Sličnu sebi il različitu. :)

Close your eyes,
Don't you cry.
Let the sorrow within you subside.
Don't despair,
Have no fear.
Give your weight to me when you hear this lullaby.


Okej. Sad idem.
Goodbye my friends!

Ma čekaj. Bolje ću stavit neku pjesmu još.
Prazno mi ovak ;)



I moj mali mačak. Jednostavno nisam mogla odoljeti, a da ga ne stavim.
Oprostite mi. :)

Image Hosted by ImageShack.us




19:17 | Komentari (29) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.