ponedjeljak, 03.11.2008.

Na brzinu!

Evo imam vremena se javiti na brzinu..
Ni danas nisam išla u školu..
Al osjećam se bolje..
Hvala vam svima na lijepim komentarima..
Dali su mi snage, oh jesu!
Što bih ja bez vassmijeh
Upravo sam jučer počela čitati jednu knjigu.
Zove se Vještica iz Portobella.
Napisao ju je Paulo Coelho.
Jako mi se sviđa..
Evo izdvojit ću jedan tekst koji me se dojmio..

"Zima se bori s ljetom, sunce i mjesec se nikada ne sastanu,
tigar progoni čovjeka, koji se boji psa, koji progoni mačku,
koja hvata miša, koji plaši čovjeka..."


Vani je i dalje sunčano..
A ja jedva čekam da zahladi.
Neznam zašto..Kad je zima imam volju za učenjem..
U subotu je bilo predivno nebo.
Mjesec je bio tanak..poput nokta..a oblaci su bili svjetli..vani se mračilo..
U neznam kak da vam opišem..
A nisam mogla uslikat jer mi je baterija od digitalca bila prazna..pa onda..nono
E da moram još reć da obožavam glazbu..
Hmm..to več znate..al moram još jednom reć..
OBOŽAVAM GLAZBU!
Gluposti pišem..
Najbolje da idem..
Uskoro obećajem ozbiljniji post..
aha..yes

Vaša Betty Blue iliti Eowyn iliti Ines






16:35 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.